Viikko on ollut ihan surkea ja nyt vituttaa kaikki
Kommentit (15)
Pierase kirjoitti:
PÀÀstÀ ilmat pihalle niin helepottaa.
Oon pÀÀstÀnyt, kaiken. Olen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pierase kirjoitti:
Ap
MistÀ pÀin oot? Tulen auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierase kirjoitti:
ApMistÀ pÀin oot? Tulen auttamaan.
Valitan, olen varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierase kirjoitti:
ApMistÀ pÀin oot? Tulen auttamaan.
Valitan, olen varattu.
Ap
Ei mitÀÀn olisin vain halannut sinua rankan viikon jÀlkeen. Kuitenkin tsemppiÀ todella paljon sinne!
TÀÀllÀ osunut neljÀ ihmissuhdesotkua kuluneen viikon varrelle.
Jos alkava viikko olisi rauhallisempi?
Mullaki pitÀis alkaa menkat huomenna
Sama. TÀmÀ helle pilasi koko ekan kesÀlomaviikon ja nyt sitten vielÀ iski korona toiseen kertaan.. Aika pÀivÀlleen kaksi kuukautta ekasta tartunnasta. SiinÀ meni sitten toinen lomaviikko. Voivttusaatana tÀtÀ virusta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. TÀmÀ helle pilasi koko ekan kesÀlomaviikon ja nyt sitten vielÀ iski korona toiseen kertaan.. Aika pÀivÀlleen kaksi kuukautta ekasta tartunnasta. SiinÀ meni sitten toinen lomaviikko. Voivttusaatana tÀtÀ virusta.
Ja joo, ensi viikolla alkaa vielÀ menkatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mullaki pitÀis alkaa menkat huomenna
Alkaiskin, saa nÀhdÀ. Mielialan vaihteluja on ollut paljon. En ole koskaan ollut nÀin pahalla tuulella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ovulaatio, eli löydÀn varmasti itseni kaupan jonosta liian lÀheltÀ jotain hyvÀltÀ tuoksuvaa miestÀ. PitÀisi varmaan palata hormonaaliseen ehkÀisyyn niin pÀÀsisi helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ovulaatio, eli löydÀn varmasti itseni kaupan jonosta liian lÀheltÀ jotain hyvÀltÀ tuoksuvaa miestÀ. PitÀisi varmaan palata hormonaaliseen ehkÀisyyn niin pÀÀsisi helpommalla.
Mies vihjaili ettÀ raskaana ollaan, no en kyllÀ ole. Kiukuttelin vÀhÀn miehelle. Jotenkin en ole oma itseni.
Ap
TiedÀn tunteen. Prkl. Kyl se siitÀ paremmaks vielÀ muuttuu.
T. SÀÀnnöllisesti sellaista pohtiva ettÀ voiko vtutukseen kuolla
No, minÀ vietÀn tÀssÀ selibaatin 5v pÀivÀÀ, mies kun ei halua minua. Ja on rÀttipÀivÀt.
EttÀ hyvin teillÀ menee.
Vierailija kirjoitti:
No, minÀ vietÀn tÀssÀ selibaatin 5v pÀivÀÀ, mies kun ei halua minua. Ja on rÀttipÀivÀt.
EttÀ hyvin teillÀ menee.
No onhan se kummakin jos ei 5 pÀivÀÀ pysty olemaan harrastamatta seksiÀ.