Kuristus
Katsoin äsken elokuvan Armomurhaaja. En ole oikein kiinnostunut itse kokeilemaan (kiinnostus kasvoi vähän elokuvan myötä), mutta kertokaa kokemuksia, varmasti joiltain niitä löytyy.
Kommentit (5)
Mulla on semmoinen kokemus että uusi seksikumppani kuristi ensimmäisellä (ja viimeisellä) seksikerralla mua etukäteen varoittamatta. Ei ole ok.
Jokainen toki kiihottukoon mistä haluaa eikä siinä ole kenelläkään asiaa mennä tuomitsemaan, mutta kuristaminen on väkivaltainen teko eikä sitä pidä milloinkaan mennä tekemään toiselle ilman tämän suostumusta. Sama koskee hiuksista repimistä ja läpsimistä. Ne on ok jos siitä sovitaan. Kysymättä ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen kokemus että uusi seksikumppani kuristi ensimmäisellä (ja viimeisellä) seksikerralla mua etukäteen varoittamatta. Ei ole ok.
Jokainen toki kiihottukoon mistä haluaa eikä siinä ole kenelläkään asiaa mennä tuomitsemaan, mutta kuristaminen on väkivaltainen teko eikä sitä pidä milloinkaan mennä tekemään toiselle ilman tämän suostumusta. Sama koskee hiuksista repimistä ja läpsimistä. Ne on ok jos siitä sovitaan. Kysymättä ei koskaan.
Apua. Kuulostaa kaamealta. Tuo on crime.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Kuulostaa kaamealta. Tuo on crime.
Onhan se. Halusin kirjoittaa tämän viestin että kenellekään muulle ei jäisi epäselväksi luvan kysymisen tärkeys ja lisätä tietoutta asiasta. Me saimme onneksi asian selvitettyä keskustelemalla mutta olisi voinut käydä hullumminkin.
Ihanaa. Vahvistaa orgasmia todella voimakkaasti, mutta on ilmeisen helposti tosi vaarallista myös.
Kaikki todella kovasti kiinnipitäminen on ihanaa.
Lääh.
T. N40
Itsellä taas on valtava hinku kokeilla. Puoliso ei suostu.