Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton, tukevatko vanhempasi sinua yhtä paljon kuin sisaruksiasi, joilla on lapsia?

Vierailija
03.07.2022 |

Minua ei.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini tukee vain lapsetonta siskoani.

2/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tue. Eikä sukukaan. Eivät halua olla kanssani tekemisissä koska olen vela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävään itseni, olen vela eikä minulla ole sisaruksia.

Vierailija
4/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapseton sinkku sisko on saanut rahallista apua enemmän kuin veljensä. Sisko luulee, että veljet ovat samanlaisia kuin hän itse on eli nyhtämässä rahaa äidiltään. No eivät ole.

Vierailija
5/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tukeneet ollenkaan.

Vierailija
6/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tueta. Pikemminkin hyljeksitään ja kun joskus tulee yhteyttä pidettyä, niin jaksetaan muistuttaa milloin teet hänelle lapsenlapsen koska sisaruksellanikin on.

Huoh

Vierailija
7/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi lapsetonta siskoa, toinen kohta 50v, toinen vähän vajaa 40v. Anoppi on yhteydessä heihin moninkertaisesti enemmän kuin mieheeni tai veljeensä (joilla on siis perheet). Rahallista tukea tuskin enää tarjoaa, kun kaikki ovat korkeakoulutettuja ja työelämässä.

Vierailija
8/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevat tasapuolisesti meitä lapsettomia ja veljeäni, jolla on lapsia. Veljen lapsia ovat hoitaneet todella runsaasti. Meitä taas tukeneet muilla tavoin ajallisesti (auttanut remontissa tms.). Meillä aikuisilla lapsilla myös omista lähtökohdista johtuen eri aikoina ollut eriasteiset halut hengailla vanhempien kanssa, siis jokaisella vähän eri vaiheessa sellainen erillisyyden tarve heistä.

Kaikkia tuettu tasapuolisesti myös rahallisesti aiemmin, nykyään ei enää, kun ollaan jo tukevasti työelämässä.

Mutta mulla on kyllä huippuvanhemmat. <3 Tiedän, ettei kaikilla ole näin onnellisesti.

Vierailija
9/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta tukemisesta puhut? Jos tarkoitat esim hoitoapua niin kyllä sitä lapselliset sisarukset saa, mutta mihin minä lapseton sitä edes tarvitsisin? Lemmikkejäni eivät halua hoitaa, mistä voisin toki loukkaantua

Vierailija
10/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En tarvitse apua. Sen sijaan lapsia saanut sisarukseni, vanhempani ja minä, autamme ja tuemme sairastunutta, lapsetonta sisarusta.

Vierailija
11/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole kysynyt tukeeko ja millä tavalla muuten kuin toisinaan hoitaa lapsenlastaan. Voi olla että on tietyissä tilanteissa antanut heille taloudellista tukea, mutta ei ole minun asiani. Itse en onneksi ole koskaan tarvinnut muuta kuin sellaista normaalia henkistä tukea vanhemmiltani aina joskus. Sitä olen aina saanut. 

Vierailija
12/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo menee hulluks. Lapsettomat vaatii jo lastenhoitoapuakin. Ite oon tosi tyytyväinen että omat vanhemmat pyörii enemmän noiden lasten hankkineiden sisarusten jaloissa. Ei muutenkaan huvita mitään sunnuntai kahveja tarjoilla. Ois tosi raivostuttavaa jos vaikka äiti tulis tänne siivoon tai isä opastaan eteneen uralla. Mä pidän oman kotini just sellasena kun haluan ja teen sitä työtä mistä tykkään.

Vierailija
13/13 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri eikä tarvitsekkaan koska menoni ei ole todellakaan yhtä tärkeitä kuin perheellisten sisarusteni. En tarvitse suurta kallista asuntoa perhettä varten, enkä rasitu työelämässä läheskään niin paljon kuin sisarukseni koska töiden jälkeen minulla ei ala lapsiarki.

Mielelläni autan itse siaruksiani rahallisesti ja lastenhoidossa. Kyllä minusta välitetään ihan yhtä paljon kuin muistakin mutta en tarvitse apua.