TARVITSENKO LISUKETTA PINAATTIPLÄTYSKÄISTEN KANSSA? TIEDÄN, ETTEIVÄT PIDÄ NÄLKÄÄ PITKÄÄN
UNOHDIN OSTAA RAEJUUSTOA, VOI VIŦŦU!!! EN JAKSA KERTOA MIKSI SEN UNOHDIN, MUTTA MINULLA ON HYVÄ SYY.
Kommentit (9)
Hyvä syy on, että kaljat muisti tai rahat riitti vaan lettuihin.
Vierailija kirjoitti:
Sekoita tonnikalasta ja kermaviilistä lisuke.
Se tarkoittaa toista kauppareissua. Mutta tuo olisi varmaan hyvää enkä jaksa muutenkaan alkaa vääntämään plätyskäisiä vielä, joten ehkäpä menen vielä myöhemmin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En juo kaljaa enkä alkoholia muutenkaan lähes koskaan, plätyskäiset teen ihan itse.
Mihin sä sitä raejuustoa tarvitset? Pinaattilettujen kanssa syödään perunamuusia ja puolukkahilloa.
Ei, kyllä pinaattilättyjen kanssa syödään jauhelihakastiketta. Kysykää vaikka seinäjokisilta.
Mä tykkään syödä niiden kanssa kananmuna- tai juustokastiketta. Perunaa tai muusia lisäksi.
Tee niistä sitten täytettyjä pinaattilättyjä. Laita vaikka maustettua jauhelihaa ja juustoraastetta s.isään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kaljaa enkä alkoholia muutenkaan lähes koskaan, plätyskäiset teen ihan itse.
Aplodit siitä, että teet itse. Kai sä itse tiedät tarviitko letuille kaveria lautaselle? Ei se raejuustokaan kauaa nälkää pidä. Se on kun jois lasillisen maitoa, sama asia.
Sekoita tonnikalasta ja kermaviilistä lisuke.