Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsumatta mökille

Vierailija
03.07.2022 |

Minä en usko noihin juttuihin. Kai nyt ihmisillä on muutakin elämää kuin men ä jonkun kesämökille kutsumatta.
Se on vaan lehtien höpsötyksiä ja sitten ihmiset, jotka tahtovat mökillään kehuskella, valittavat " kuinka tutut ja työkaverit tunkee."
Kuka hiiessä kenenkään hyttysiä kuhiseville mökeille epämukaviin hyyskiin ( vaikka olisi joku kemiallinen tms) ja sottasiin saunoihin huonojen teitten päähän tahtoisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla 60 - luvun tapoja. Ei tulisi mieleenikään mennä kutsumatta. En ole ikinä mennyt. M63.

Vierailija
2/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mene kutsumatta, joskun aiemmin menin. Mutta kerran kävi niin, ettei omistaja ollut edes paikalla, eikä päästy sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki saaressa. Tervetuloa, jos jaksat uida.

Vierailija
4/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sukulaiset tyyliin appivanhemmat voivat tunkea. Nuoremmat järkevät ihmiset eivät.

Vierailija
5/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä missä tuttujen mökit on. Eikä kiinnostas edes mennä. Mulla on omaa pihaa missä temmeltää.

Vierailija
6/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vanha tapa, kun ennen naapurit tunnettiin ja lennosta poikkeiltiin. Ei enää.

Oma rauha paras rauha ja auta armias, jos lennosta tulee kahvin kinuajia.

Tervetuloa, mutta vain kännykän kautta.

Vierailija
7/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mökilleni tunki ihan vieras nainen ja vaatimalla vaati päästä sisälle, koska hän haluaa vuokrata mökkini. En päästänyt, mutta kun aikani vierasta naista haastattelin selvisi mökkinaapurini levittäneen sanaa että etsin vuokralaista. Ihan vain siksi,että satuin puoli vuotta aikaisemmin miettimään vuokraisinko ja tämä mökkinaapuri oletti minun olleen vakavissani vuokraamisen suhteen. 

KUn selvisin tuosta vieraasta "vuokraajatyypistä" marssin melkoisen kiukkuisena mökkinaapurille, yhtä lailla kutsumatta, ja tiukasti annoin palautetta. Naapuri myönsi kertoneensa eteenpäin, eikä osannut perustella miksi hän minun puolestani jakelee väärää tietoa. Meillä menivät välit samoin tein. Ällötti tuollainen juoruilija, joten jotakin hyvää voi joskus seurata kun "tunkee" toisen mökille

Vierailija
8/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peritty kuivan maan mökki rantaoikeudella. Joskus piipahtaa joku ikääntynyt serkku, saadaanko vähän katsoa vanhoja leikkipaikkoja. Eivät viivy kauan, kahvit ehkä keitän.

Olihan paikka yhteinen mummolamme.

Vierailija
9/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mökilleni tunki ihan vieras nainen ja vaatimalla vaati päästä sisälle, koska hän haluaa vuokrata mökkini. En päästänyt, mutta kun aikani vierasta naista haastattelin selvisi mökkinaapurini levittäneen sanaa että etsin vuokralaista. Ihan vain siksi,että satuin puoli vuotta aikaisemmin miettimään vuokraisinko ja tämä mökkinaapuri oletti minun olleen vakavissani vuokraamisen suhteen. 

KUn selvisin tuosta vieraasta "vuokraajatyypistä" marssin melkoisen kiukkuisena mökkinaapurille, yhtä lailla kutsumatta, ja tiukasti annoin palautetta. Naapuri myönsi kertoneensa eteenpäin, eikä osannut perustella miksi hän minun puolestani jakelee väärää tietoa. Meillä menivät välit samoin tein. Ällötti tuollainen juoruilija, joten jotakin hyvää voi joskus seurata kun "tunkee" toisen mökille

Onnekas naapuri, kun pääsi noin takakireästä sekopäästä eroon.

Vierailija
10/10 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mennä mökille, jossa ei yhtään tiedä, minkälaisia tapoja siellä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi