Milloin sua nolottaa työssä?
En tarkoita mitään sietämätöntä häpeää, mutta sellaista pientä nolotusta, joka kuuluu työhön.
Mulla seuraava (oon lehtikuvaaja) : Kun kuvaat kiireessä haastavissa valo-olosuhteissa ja se paraskin ottamasi kuva on aika huono sun omissa silmissä. Ja kun sit katsot sitä kuvaa ja omaa nimeäsi sen yhteydessä jiilkaistuna
Kommentit (7)
Entisessä työssä (telemarkkinointia) minua hävetti soitella ihmisille ja häiritä heitä. Ääneni puhelimessa kuulosti varmaan jo anteeksipyytävältä. Häpesin myös työtäni ja sanoin tutuille kaikkea ympäripyöreää jos he kysyivät, mitä teen työkseni.
Minua nolottaa kun työskentelen diplomi-insinöörinä vuokrafirman kautta olevassa matalapalkkaisessa työssä, jota voi tehdä ilman koulutustakin. Niille jotka tietävät koulutuksestani, en kehtaa kertoa työpaikkaani ja työkavereille en kehtaa kertoa koulutustaustaani.
Tilipäivä nolottaa kaikista eniten!
Silloin, kun pitää jonkin tekosyyn nojalla yrittää päästä myyntiedustajien tiedusteluista. Töykeyteen ei ole varaa, kun kilpailua alalla on niin vähän.
Jos olen myöhässä asiakkaan luona syystä tai toisesta. Tai jos en saa kerralla peruutettua purkupaikalle tai menee vinoon.
Narsku etsii keinoja nolata alaisiaan.
Kiireessä. Et voi hoitaa asiakasuhteita hyvin. Tiedän, ettei vika ole mun, vaan että resursseja ei ole. Silti nolottaa antaa aikoja kuukauden päähän.