Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin perjantaina sellaisen ihmisen että se raivostuttaa vieläkin!

Vierailija
03.07.2022 |

Tapasin silloin tämän ihmisen ensimmäistä kertaa ikinä ja hän ottikin heti 5 minuutin tuntemisen jälkeen tehtäväkseen arvostella työni ja ulkonäköni ja kaikki. Ei ole työni hyvä, pitäisi kuulemma tehdä muuta, antoi suosituksia hakeutua sinne ja tänne ja ketodiettikin kannattaisi aloittaa!!! Wtf??? Olin mykkänä hämmästyksestä, miten ihmeessä tuollaisia ihmisiä on olemassa!? Mikä heitä vaivaa, tyhmyys, ilkeys vaiko käytöstapojen puute? V.tuttaa vieläkin!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellesi sä olet vihainen, kun et puolustanut itseäsi.

Sanoinko niin?

Vierailija
2/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuollaisen ihmisen päässä vikaa.

Joko piti sinua omahyväisenä, tai oli muuten sitä tyyppiä minkä mielestä toista pitää aina saada vähän alemmaksi, ettei luule liikoja itsestään.

Niillä on pahasti ongelmia itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut samanlaisen. Hän teki minulle ensin selväksi sen, että meistä ei tule pariskuntaa, ja sitten kävi läpi yksityiskohtaisesti kaiken, mikä minussa oli vialla: työ, kävelytyyli, puhetapa, huumorintaju, koulutus, hiusten pituus ja väri, koko ulkonäkö, auto ja harrastukset. Lopuksi oli vialla myös asenne, kun en oikein ottanut todesta tätä vikalistaa, vaikka hän hyvää hyvyyttään sellaisen minulle antoi.

Sama tyyppi halusi tavata toisenkin kerran ja lähetteli sitten pitkään muutaman kuukauden välein viestejä siinä toivossa, että nappaisi.

Vierailija
4/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut samanlaisen. Hän teki minulle ensin selväksi sen, että meistä ei tule pariskuntaa, ja sitten kävi läpi yksityiskohtaisesti kaiken, mikä minussa oli vialla: työ, kävelytyyli, puhetapa, huumorintaju, koulutus, hiusten pituus ja väri, koko ulkonäkö, auto ja harrastukset. Lopuksi oli vialla myös asenne, kun en oikein ottanut todesta tätä vikalistaa, vaikka hän hyvää hyvyyttään sellaisen minulle antoi.

Sama tyyppi halusi tavata toisenkin kerran ja lähetteli sitten pitkään muutaman kuukauden välein viestejä siinä toivossa, että nappaisi.

Ehkä hän ajatteli, että sinun pitäisi olla kiitollinen, kun kukaan muu ei ole näitä asioita kertonut. :D

Vierailija
5/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ajatteli, että sinun pitäisi olla kiitollinen, kun kukaan muu ei ole näitä asioita kertonut. :D

Luultavasti. Hän meni ällistyttävästi myös yksityiskohtiin. Mieleeni on jäänyt erityisesti meikkausneuvo, jonka antamiseen hänellä ei oikein ollut sanoja. Käsillä puhumisen lisäksi melkein päädyttiin piirtämiseen, mutta tajusin, että hän olisi halunnut kunnolliset mustat kajalit vesirajaan ja siipimäisesti ohimoa kohti. 

Vierailija
6/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä päästät ihmisen sun ihonalle?

Vierailija
7/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva sietää ääliöiden lässytystä suuttumatta, varsinkin jos on se on noin loukkaavaa.

Vierailija
8/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä jumalan lahjoja maailma täynnä ilonamme. Mutta miksi uhrit aina jäävät joko suu auki tai ovat mykkänä hämmästyksestä tai jotain vastaavaa hoo-moilastouhua? Antakaa napakka vastaus, jota pösilö voi lopun päivää keskenään miettiä.

Vierailija
9/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva sietää ääliöiden lässytystä suuttumatta, varsinkin jos on se on noin loukkaavaa.

Nykypäivänä saisi olla suuttumassa joka päivä noilla kriteereillä.

Vierailija
10/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5: Miten laitetaan mustat kajalit vesirajaan, neuvoiko "opas"? 🙈

Vierailija
11/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan että puhe kertoo aina ensisijaisesti puhujasta. Ja itse päättää miten reagoi.

Heikommat yksilöt hakee aina valta-asettelua, ja heidät voi unohtaa. Näitä kun tulee vastaan oppii ajan myötä, keneen tai mihin kannattaa energiansa kohdistaa.

Vierailija
12/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 5: Miten laitetaan mustat kajalit vesirajaan, neuvoiko "opas"? 🙈

Oletan, että et nyt ole kaksimielinen.

Muistaakseni emme ymmärtäneet ilmausta "silmän alle" samalla tavalla. Hän olisi varmaan ruvennut meikkaamaan minua omin käsin, jos olisin sallinut. Viisikymppiseksi mieheksi hän oli erikoisen tarkka satunnaisen tuttavuuden meikkiasioista.

Vierailija
13/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielivaltaista paskaa on maa pullollaan. Kukaan ei halua idioottia omaksi taakakseen.

Vierailija
14/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa törkimyksille aina jotain tyyliin "siis sähän oot ihan kipee päästäs, miten sä kehtaat puhua kenellekään tollatavalla??" ihmettelevään äänensävyyn ja tyrmistyneenä tuijottaen. Yrittävät häpäistä niin häpäisee takaisin, toimii. :)

Vierailija
15/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vastalahjaksi kertoa viisikymppiselle miehelle modernimmasta hiusmallista.

Olisit paljon nuoremman näköinen jos otat sivut ihan siiliksi ja jätetään päälle pitemmäksi ja geelillä vähän taipuisasti käännetään Ai mutta EIHÄN sulla ole hiuksia tarpeeksi

Vierailija
16/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu menevän jatkuvasti mykäksi hämmästyksestä vaikka palstalla jälkikäteen parkuminen sujuu sitten moitteettomasti.

Vierailija
17/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä jumalan lahjoja maailma täynnä ilonamme. Mutta miksi uhrit aina jäävät joko suu auki tai ovat mykkänä hämmästyksestä tai jotain vastaavaa hoo-moilastouhua? Antakaa napakka vastaus, jota pösilö voi lopun päivää keskenään miettiä.

Onneksi olkoon sanavalmiudestasi, mutta ei läheskään kaikilla sitä taitoa ole. Eikä se ole millään tavalla opeteltavissakaan. On ihan eri asia, jos vaikka ulkonäössä on jotain huomiota herättävää, joka saa törpöt kommentoimaan, sellaiseen voi opetella jonkun napakan vakiovastauksen.

Vierailija
18/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuntuu menevän jatkuvasti mykäksi hämmästyksestä vaikka palstalla jälkikäteen parkuminen sujuu sitten moitteettomasti.

Aika mykkänä täällä kirjoitetaan, vai kuuletko ääniä?

Vierailija
19/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltillinen ihminen ei sylje suustaan vastaloukkausta harkitsematta. Yleensä on parempi myös poistua tilanteesta sen sijaan, että ryhtyisi sanasotaan.

Miksi muuten keskustelupalstat ovat olemassa? Tulevista asioista puhumiseenko?

Vierailija
20/21 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään antanut sinulle diagnoosia ulkonäkösi, puhetapasi yms.perusteella päin naamaa. Jos ei niin hän halusi peittää oman kateutensa sisäistä ja ulkoista kauneuttasi kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi