Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pitää rakastaa itseään ennen kuin voi rakastaa muita?"

Vierailija
03.07.2022 |

Rakastitko itseäsi 100- prosenttisesti ja olitko täysin onnellinen elämääsi kun tapasit nykyisen puolisosi? Onko sinkkuina vain ne jotka ei rakasta itseään ja ole onnellisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on saman luokan kaunis valhe kuin, että kauneus on "katsojan silmässä" ja "tasoja ei ole olemassa".

Vierailija
2/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseään tarvitse rakastaa. Riittää että sietää. Rakkaus toiseen on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka moisen älyttömyyden on aikanaan keksinyt ja ärsyttää, että sitä hoetaan. Mä en rakasta itseäni, mutta toisia on varsin helppo rakastaa ja heille olla armollinen ja myötätuntoinen. Harjoittelen näitä itsellenikin kyllä, mutta ei mun tarvitse oppia ensin ja rakastaa vasta sitten. Eiköhän tämä päde moniin muihinkin.

Vierailija
4/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen 100 prosenttisesti. Ei hele sentään😂. Pidän itsestäni ja ajattelen ansaitsevan hyviä asioita ja haluan hyviä asioita läheisillenikin. Kai sitä voi sanoa, että rakastaa itseään.

En ollut täysin onnellinen, kun tapasin rakkaani. Olin huonossa avioliitossa exän kanssa tuolloin. No sitten elämä muuttui täysin.

Vierailija
5/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakastaa itseään. Vaikeus on rakastaa kaveria niinkuin itseään rakastaa

Vierailija
6/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rakastaa itseään. Vaikeus on rakastaa kaveria niinkuin itseään rakastaa

Väärin. Esimerkiksi minä _vihaan_ itseäni ja ihmisyyden heikkoutta itsessäni. Rakastan silti syvästi muutamaa ihmistä.

Vierailija
7/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman itserakkainen ihminen ja vihaan muita.

Vierailija
8/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsina sanon hyväksy ensin itsesi,hyväksyt silloin vasta muutkin.Älä koskan vertaa itseäsi muihin,ole oma itsesi. Hymyile vastaan tulijalle,hymy kun aina palaa takaisin. Sano kiitos ja näkemin .

Vierailija
9/9 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein narskuva ensin ja sitten tarjoat pimppaa ja ja puhut ensitöiksesi .. tisseistäsi?