Oletko käynyt suviseuroissa vaan syömässä halpaa ruokaa, vaikket lesta olekaan?
Kommentit (25)
En. Ei ole minun bileet. Mitenkäs sinä?
Mitäs siellä olisi huomenna buffetissa?
En mut mieli tekis käydä muutenkin katsomassa menoa. Pari kertaa järjestetty alle 50 km päässä missä asun - oon asunut eri puolilla Suomea, mutta sitten tullut puolilla oöksyyn. Pitäis saada joku kaveri mukaaniin olis helpompi mennä.
Lapsena kävin isän kanssa pyöräilemässä ja ostimme lihakeittoa, tämä joskus 1970-luvun lopulla Rautiosaaressa.
Vierailija kirjoitti:
en oo. Millaista ruokaa siellä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole minun bileet. Mitenkäs sinä?
Ei ole minunkaan bileet, mutta halpa ruoka kiinnostaa aina 😂
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melkoset jonot 😅
Aurinkorasvaa tarpeeksi, lippis päälle ja retkituoli mukaan, niin mikäs siinä jonotellessa!
No eipä ole kovin houkuttelevia ruokia :D ei nuo kotonakaan tehtynä paljoa maksa.
olen. ajoin jätettä pois seuroista. minulle tarjottiin ruoka. kahvin ja jäätelön ostin
Harva asuu siinä lentokentällä tai pellon kupeessa mihin milloinkin lahkolaiset bileensä pistävät pystyyn. Ei bensanhinnoilla kannata lähteä halpaa ruokaa hakemaan vähänkään kauempaa ja jonotusajallekin moni laskee arvoa. Lisäksi siellä saattaa tiineytyä jo pelkästä läsnäolosta kun niin sikiävää jengiä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melkoset jonot 😅
Aurinkorasvaa tarpeeksi, lippis päälle ja retkituoli mukaan, niin mikäs siinä jonotellessa!
Ja korvatulpat tai kuulosuojaimet, jos ei halua altistua sille toitotukselle.
Käyty on syömässä uskisten jutuissa mutta ei pelkästään siksi, myös kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kovin houkuttelevia ruokia :D ei nuo kotonakaan tehtynä paljoa maksa.
Säästyy tekemisen vaiva, ja saa halvalla. Ihan normihyvää perusruokaa.
En. Olen uskonnollisen vakaumukseni takia laktovegetaristi.
voiko siellä sitten joku "tavan pakana" käydä kahavilla tai atrioimassa
Tuskin maksaa vaivaa lähteä syömään "halvalla" 70 000 ihmisen joukkoon... 🙄
sMOO kirjoitti:
voiko siellä sitten joku "tavan pakana" käydä kahavilla tai atrioimassa
Voi tietenkin, suvikset on kaikille avoimet. Ja jos joku sattuisi jututtamaan ja haluat sulautua joukkoon etkä halua paljastaa olevasi tavan pakana, sanot vaan reippaasti olevasi Koskelon poikia vaan
en oo. Millaista ruokaa siellä sitten on?