Hei sinä, joka raivosit lapsellesi tänään Stockalla.
Jos pientä lasta väsyttää ja turhauttaa istua rattaissa äidin shopatessa, mitä luulet voittavasi huutamalla hänelle toistuvasti "naama umpeen" ja "pää kiinni"? Ketään paikalla olleista ei varmasti haitannut se pieni ymmärrettävä kitinä. Sinun käytöstäsi moni katsoi todella järkyttyneenä.
Tuli paha mieli pienen pojan puolesta, ikää oli korkeintaan 2,5 vuotta.
Kommentit (34)
jos ei saa -10%-kiilto silmissä shopata ;). Mikäköhän Stocka oli kyseessä?
äiti oli tänäänkin vähän väsynyt.
Eikä todellakaan aina jaksa olla aurinkoinen. Mutta joku raja siinä, miten lapsille puhutaan. Saa syyttää itseään siinä vaiheessa, kun teini ilmoittaa äidilleen keskustelun päätteeksi "naama umpeen, v*tut kiinnosta".
ap
nyt on aika törkeää yleistystä. taitaa huono omatunto painaa kun sulla ei ole aikaa lapsellesi ja sitten syytätä meitä kotiäitejä jotenki raivopäiksi.
niin se sais varotuksen ja kolmannesta potkut
Kotiäiti voi jatkaa tota aivan loputtomiin. Taitaa olla huono omatunto niillä kotiäideillä, jotka käyvät tuollaista käytöstä puolustamaan.
Tuossa ei ole mitään puolustettavaa.
kotiäiti kasvattaa tökeröllä tavalla - äiti on vähän väsynyt ja häntä täytyy ymmärtää
päiväkotitäti kasvattaa tökeröllä tavalla - päiväkodit ovat lapsille pahasta ja tätiä vastaan nostetaan syyte ja puhutellaan johtaja
Mä olen nähnyt niin hirvittäviä tapoja kohdella lapsia julkisilla alueilla, jossa luulisi aikuisten hieman pistävän parastaan,eikä ainakaan näyttävän huonoimpia puoliaan. Kauppakeskukset lienevät aivan extra hyvää maastoa nähdä lasten laiminlyönnin koko kirjo.
tuli kotihoito-/päiväkotiväittely? Miksi kaiken on aina pakko liittyä siihen, onko kyseessä kotiäiti vai ns. uraäiti? Eiköhän siinä ollut ihan vaan äiti. Ihan niin kuin me kaikki mammat täällä. Paitsi että käyttäytyi todella huonosti.
ap
Mitä kaikkea kaunistelemaan. ihme, että tällaisesttakin pitää nostaa näin iso numero.
niin kuin me muutkin?
ei kuule ollut
kun mua on ruvennut yököttämään nämä "minä hyvä äiti- muut huonoja äitejä"?
Millainen äiti tarvitsee itsetunnonpönkitystä etsimällä muista virheitä ja kirjoittamalla pää punaisena niistä tänne?
että äitien tapoja ei saisi kritisoida eikä saada ihmisiä pyrkimään parempaan?
Millainen äiti tarvitsee itsetunnonpönkitystä etsimällä muista virheitä ja kirjoittamalla pää punaisena niistä tänne?
niin kuin me muutkin?
ei kuule ollut
Tarkoitin, ettei kyseessä ollut ensisijaisesti kotiäiti tai uraäiti, vaan äiti. Huonosti käyttäytyvä sellainen.
ap
Lähinnä halusin purkaa pahaa mieltä, joka tuli sen lapsen puolesta, ja ihmetellä ääneen onko tuollainen muistakin kurjaa. Omasta erinomaisuudestani en sanonut mitään. ;)
noin sille lapsiraukalle karjui. Lisää mausteita soppaan..