Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä, joka raivosit lapsellesi tänään Stockalla.

Vierailija
19.08.2008 |

Jos pientä lasta väsyttää ja turhauttaa istua rattaissa äidin shopatessa, mitä luulet voittavasi huutamalla hänelle toistuvasti "naama umpeen" ja "pää kiinni"? Ketään paikalla olleista ei varmasti haitannut se pieni ymmärrettävä kitinä. Sinun käytöstäsi moni katsoi todella järkyttyneenä.

Tuli paha mieli pienen pojan puolesta, ikää oli korkeintaan 2,5 vuotta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sille lapsiraukalle karjui. Lisää mausteita soppaan..

Vierailija
22/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa -10%-kiilto silmissä shopata ;). Mikäköhän Stocka oli kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli tänäänkin vähän väsynyt.

Vierailija
24/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan aina jaksa olla aurinkoinen. Mutta joku raja siinä, miten lapsille puhutaan. Saa syyttää itseään siinä vaiheessa, kun teini ilmoittaa äidilleen keskustelun päätteeksi "naama umpeen, v*tut kiinnosta".

ap

Vierailija
25/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on aika törkeää yleistystä. taitaa huono omatunto painaa kun sulla ei ole aikaa lapsellesi ja sitten syytätä meitä kotiäitejä jotenki raivopäiksi.

Vierailija
26/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se sais varotuksen ja kolmannesta potkut

Kotiäiti voi jatkaa tota aivan loputtomiin. Taitaa olla huono omatunto niillä kotiäideillä, jotka käyvät tuollaista käytöstä puolustamaan.

Tuossa ei ole mitään puolustettavaa.

Vierailija
27/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti kasvattaa tökeröllä tavalla - äiti on vähän väsynyt ja häntä täytyy ymmärtää

päiväkotitäti kasvattaa tökeröllä tavalla - päiväkodit ovat lapsille pahasta ja tätiä vastaan nostetaan syyte ja puhutellaan johtaja

Mä olen nähnyt niin hirvittäviä tapoja kohdella lapsia julkisilla alueilla, jossa luulisi aikuisten hieman pistävän parastaan,eikä ainakaan näyttävän huonoimpia puoliaan. Kauppakeskukset lienevät aivan extra hyvää maastoa nähdä lasten laiminlyönnin koko kirjo.

Vierailija
28/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kotihoito-/päiväkotiväittely? Miksi kaiken on aina pakko liittyä siihen, onko kyseessä kotiäiti vai ns. uraäiti? Eiköhän siinä ollut ihan vaan äiti. Ihan niin kuin me kaikki mammat täällä. Paitsi että käyttäytyi todella huonosti.

ap

Vierailija
29/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kaunistelemaan. ihme, että tällaisesttakin pitää nostaa näin iso numero.

Vierailija
30/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin me muutkin?

ei kuule ollut

Vierailija
31/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mua on ruvennut yököttämään nämä "minä hyvä äiti- muut huonoja äitejä"?

Millainen äiti tarvitsee itsetunnonpönkitystä etsimällä muista virheitä ja kirjoittamalla pää punaisena niistä tänne?

Vierailija
32/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitien tapoja ei saisi kritisoida eikä saada ihmisiä pyrkimään parempaan?

Millainen äiti tarvitsee itsetunnonpönkitystä etsimällä muista virheitä ja kirjoittamalla pää punaisena niistä tänne?

Vierailija
33/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin me muutkin?

ei kuule ollut

Tarkoitin, ettei kyseessä ollut ensisijaisesti kotiäiti tai uraäiti, vaan äiti. Huonosti käyttäytyvä sellainen.

ap

Vierailija
34/34 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä halusin purkaa pahaa mieltä, joka tuli sen lapsen puolesta, ja ihmetellä ääneen onko tuollainen muistakin kurjaa. Omasta erinomaisuudestani en sanonut mitään. ;)