Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka voivat hyvin olla monta päivää syömättä mitään koska " unohtuu"

Vierailija
18.10.2006 |

Eilen söin 2 leipää ja tänäänkään en ole mitään vielä suuhuni laittanut.

edellispäivänä söin yhden pizzan

joskus ei vain muista syödä ja joskus ei ole rahaa

muita?

' heh, meni äsken väärälle osastolle, sori

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että olin unohtanut syödä. Mulla ei ole ollenkaan nälän tunnetta joten unohtuu helposti jos on kaikkee touhuumista.

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yritän taas saada painoa ylös, joten yritän muistaa syödä. Lasten myötä tulee sentään syötyä edes päivällinen ja yleensä iltapalakin, mutta muuten on välillä vähän heikoilla. Kun vielä liikun paljon, niin kaloreita pitäisi saadakin enemmän kuin yhdestä ruoasta ja iltapalasta mitenkään voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat vaikka laihtua. Kuvittelen surunaamasi perusteella, että et ole tyytyväinen nykyiseen painoosi.

Ala syödä säännöllisesti ja mahdollisimman terveellisesti. Näin saat aineenvaihduntasi tasapainoon etkä sitten syömisen hetken tullen ahmi niin paljon sellaista, mikä ei ole hyväksi sinulle.

Usein ja pieniä annoksia on minun painonhallintani avain. Opettele vaikkapa kännykän herätyskellon avulla syömään neljän tunnin välein.

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos muutaman tunnin odotan niin se tunne lähtee ja voi olla että tulee huomenilla vasta takaisin

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että olisin ollut erityisen hyvinvoiva vaikka laiha olinkin. Nykyään unohtuu melkein kaikki muu muttei syöminen. Ikä parantaa tuon vaivan ja välillä toivoisikin että olis välillä syömättä silleen huomaamatta.

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tapaus. Myös entinen syömishäiriöinen.

Kun ei muista itse syödä niin ei muista antaa ruokaa lapsillekaan kun vasta sitten kun ne on ylinälkäisiä, kärttyisiä ja tappelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme