Jos saisit itse päättää niin kuinka pitkä olisi kesälomasi?
Itse haluaisin kahden kuukauden kesäloman. Ei tarvitsisi koko ajan hermoilla ehdinkö tehdä kaikkea mitä haluan.
Kommentit (25)
Pari kuukautta kuten opettajillakin.
Reilu kolme viikkoa putkeen on mulle henk.koht. maksimi. Keväällä tai syyskesällä loput eli viikon verran.
2 vk, yks toukokuussa ja toinen syyskuussa. Talvella sitten enemmän.
Nykyinen on hyvä, 5 viikkoa kesällä 1 viikko kesäkuussa ja loput myöhemmin sekä 1 talvella, en tosin ota lomarahoja. Saan itse päättää ajankohdan.
Kysypäs asiaa ukiltasi. Varmaan vastaa toivoneensa, että olisi ollut talvella sisävesilaivan kapteeni ja kesällä kansskoulun opettaja
6 viikkoa oli jo tosi jees. Yhteen pötköön ihan luxusta ja kahdessa osassakin kivan mittainen 3+3 tai 2+4 viikkoa. Voisi pitää yhden pätkän alkukesästä ja toisen loppukesästä. Itse en halua nykyäänkään jäädä juhannukselta lomalle eli tuon 6 viikkoakin pitäisin joko päättymään juhannukseen tai sitten vasta heinäkuun puolivälistä eteenpäin.
Nyt on neljä kuukautta ja tuntuu oikein sopivalle.
Ihan itse saan päättää elämästäni. Lähden lomalle kun siltä tuntuu ja olen lomalla niin kauan kuin huvittaa.
Helatorstaista syyskuun puoliväliin.
11 kuukautta, kuukauden vuodessa voisin tehdä töitä.
Toukokuun puolestavälistä syyskuun puoleen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuun puolestavälistä syyskuun puoleen väliin.
Vapusta syyskuun alkuun kelpaisi mulle.
Nykyinen 4 viikon loma ei tunnu riittävän palautumiseen, joten vastaan että 6 viikkoa. Tämän lisäksi haluaisin vielä viikon syksyllä, 2 viikkoa joulun aikaan ja 2 viikkoa keväällä.
Minulla on työkavereita jotka ovat jatkuvasti lomalla. Heillä on 38 vuosilomapäivää mutta he käyttävät myös saldopäiviä sen lisäksi että he ovat vaihtaneet lomarahat vapaaksi. Itselläni on tarve jokaiselle eurolle tällä hetkellä, joten en vaihtanut lomarahaa lomaksi.
Jos saisin päättää, niin kaksi kuukautta. Joko kesä-heinäkuu tai heinä-elokuu.