Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies syö mun suolakurkut ja juustot! Eikä osta niitä ikinä!

Vierailija
02.07.2022 |

Syö niitä mutta ikinä se ei voi ostaa niitä kaupasta. Kiva kun joskus meinaan ottaa suolakurkkuvoileipää ja ei olekaan enää yhtään kurkkuja jäljellä! Ai s**tana! Ja juustoakin kun ostan itselleni jemmaan että voin joskus ottaa sitä jos haluan niin sekin on syöty niin että kannikka vaan on jäljellä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niihin laksatiivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa suolakurkkuja 10kg purkin ja juustoa 1,5kg paketissa. Ei ne ainakaan joka päivä lopussa ole.

Vierailija
4/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Ratkaisija kirjoitti:

Voit ostaa suolakurkkuja 10kg purkin ja juustoa 1,5kg paketissa. Ei ne ainakaan joka päivä lopussa ole.

silloin mies ei varmaan söisi niitä ja ne pilaantuisi. Osalla sikamiehillä taitaa tohon liittyä se viehätys että hähähh syön sun eväät ja sit naureskelee sille toisen "tuskalle". Munkin ex-mies veti öisin mun seuraavan päivän lounaseväitä vain koska voi. Ei olleet ainoa syötävä talossa jäljellä ja tiesi kyllä mitä varten olivat. Sama pakko saada kun tämä ei ole minun vinouma sieltäkin löytyi taustalta. Sitten kun osti reilummin ruokaa kaappiin, sitten ei maistunutkaan kun ei saanut sitä jännitystä elämään vissiin.

Vierailija
5/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoma ahmatti!

Vierailija
6/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silloin mies ei varmaan söisi niitä ja ne pilaantuisi. Osalla sikamiehillä taitaa tohon liittyä se viehätys että hähähh syön sun eväät ja sit naureskelee sille toisen "tuskalle". Munkin ex-mies veti öisin mun seuraavan päivän lounaseväitä vain koska voi. Ei olleet ainoa syötävä talossa jäljellä ja tiesi kyllä mitä varten olivat. Sama pakko saada kun tämä ei ole minun vinouma sieltäkin löytyi taustalta. Sitten kun osti reilummin ruokaa kaappiin, sitten ei maistunutkaan kun ei saanut sitä jännitystä elämään vissiin.

Hienoja miehiä teillä. 😂

Vierailija
7/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoja miehiä teillä. 😂

siksi mun kohdalla lukikin ex ;) katsos ei ne yleensä heti alussa paljasta olevansa totaalitörppöjä, niin kerkee suhteeseen asti. Voi ola että kyseessä oli ainoan lapsen syndrooma että kaikki mitä on muiden on mun mut mä en omistani jakaa. Aina oli esim. mun karkkipussilla norkoilemassa jos joskus ostin, omistani ei todellakaan ollut tarjoamassa. Itse kasvanut taas useampilapsisessa perheessä ja oppinut että terve jakaminen on ihan ok.

Vierailija
8/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ne e=äänne vihanneslokeroon, tankoparsanipun, retiisinipun ja salaattipussin alle. Takaan ettei katoa mihinkään.

Vierailija
9/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillaki on kyllä tapana "holvata" safkoja loputtomiin, kuin jotain hiton jääkaappikoristeita. Ap, syö itse samantien niin muut ei ehdi jaolle!

Vierailija
10/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku jännä juttu siinä on että kun tekee enemmän tai säästää vaikka viimeisen pitsapalan miehelle niin sitten se ei syökään sitä ja se menee pilalle ja pitää heittää roskiin ja siinä taas miettii että olisi vaan pitänyt syödä se itse. Mutta sitten kun jätät viimeisen palan itselle jemmaan niin se häviää kyllä parempiin suihin.

Vierailija
11/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillaki on kyllä tapana "holvata" safkoja loputtomiin, kuin jotain hiton jääkaappikoristeita. Ap, syö itse samantien niin muut ei ehdi jaolle!

Ai purkillinen suolakurkkuviipleita kerralla ja juustot päälle. Mitä järkeä siinä on kun niitä nimenomaan pitää olla kaapissa sitä varten jos välillä tekee mieli. Ei ole tarkoitus kerralla vetää kaikkea.

Vierailija
12/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta itse, vaan syöt toisen ostamat?

Vierailija
13/13 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sittem vielä ne lasten vanukkaat....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän