Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkio-opisto psykologia

Vierailija
02.07.2022 |

Onko kukaan opiskellut alkio-opistossa psykaa? Siellä ilmeisesti tarjolla myös pääsykokeeseen valmentavia kursseja perusopinnot/aineopinnot kokeäonaisuudessa ja myös mahdollista tehdä kieli-ja viestintäopintoja valmiiksi?

Kertokaa kokemuksia, kaikki kiinnostaa!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siellä itse ollut, mutta yksi koulukaveri lähti.

Opiston suurin etu on siinä, että se on yhteisö, ei tarvitse yksinään lukea. Pystyi muuttamaan pois kotoa.

Opinnot saat halvemmalla avoimesta yliopistosta, se on nimensä mukaisesti avoin kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuosta psykan linjasta sanoa, mutta itse olen ollut joskus lääketiedelinjalla ja opetus oli erittäin hyvää ja Alkii-opisto muutenkin kiva. Psykan linjaa ei tainnut silloin vielä olla.

Vierailija
4/4 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tuosta psykan linjasta sanoa, mutta itse olen ollut joskus lääketiedelinjalla ja opetus oli erittäin hyvää ja Alkii-opisto muutenkin kiva. Psykan linjaa ei tainnut silloin vielä olla.

Haitko myöhemmin sitten lääkikseen tutkinto-opiskelijaksi? Koitko että alkio-opinnon opinnoista oli hyötyä vs. Esim avoin yliopisto? Ainakin tuola psykan opinnoissa näyttävät tekevän jkl:n avoimen yliopiston opintoja, eli onko opiskeluryhmä aina etu mitä (Aika korkealla) kk-maksulla tarjoavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi