Käytittekö nuorena avokaulaisia paitoja?
Minä käytin sellaisia, että rintavako ei todellakaan näkynyt, mutta paljon solisluiden alle näkyi. Se oli minusta kauniin näköistä. Nyt nelikymppisenä olen siirtynyt ihan tavallisiin t-paitoihin. Ne ovat tietenkin tylsiä, mutta eipä tässä enää niin katseiden kohteena ollakaan.
Entä te?
Kommentit (13)
En ole ikinä tykännyt paljastavista vaatteista. Mutta en tuomitse muita jotka niitä käyttävät, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Millanehan paita se mahto olla
No esimerkiksi sellaisia, mitä saa Vero Modasta erivärisinä ja sekä hihattomina, t-paitoina että pitkähihaisina. NIissä on aika iso kaula-aukko ja niitä käytin tosi paljon. ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tykännyt paljastavista vaatteista. Mutta en tuomitse muita jotka niitä käyttävät, kukin tyylillään.
No tuo paljasti rintakehän, ei muuta. ap
En. Ei näkynyt rintavakoa, ei napaa, eikä kannikoita, vaikka nuorena oli tosi kaunis kroppa. Ei ollut mun juttuni yhtään.
En ikinä käytä avokaula-aukkoisia paitoja, koska ovat mielestäni mauttomia enkä halua paljastaa itseäni kaikille, koska en tarvitse huomiota.
Käytin kotona, baarissa ja treffeillä, en esimerkiksi töissä tai sukujuhlissa.
En, minusta paljastelu on niin halpaa ja tylsää. Tulee jotenkin epätoivoinen tyrkky fiilis kaikista, joiden pitää vilauttaa saadakseen huomiota.
Hra 47 kirjoitti:
Olen käyttänyt tauotta 70-luvulta lähtien.
Hopeakettu täysvalkoisissa!
Nykyään käytän avonaisempia, kun ei tarvi karkotella miehiä pois. Luoja se oli nuorena kamalaa.
Komppaan edeltäjää, nuorena kuuli tosi paljon kommenttia rinnoistaan, niin käytin kaikkea muuta kuin paljastavia yläosia... Nyt yli viisikymppisenä voi lopultakin pukeutua, miten haluaa, ja käyttää jopa v-kaula-aukkoakin.
Millanehan paita se mahto olla