Eväitä "näkijän" kanssa kommunikointiin
Monella on murheita ja ongelmia. Muista että ennustajat eivät voi hävittää murheita tai poistaa ongelmia, kyllä ratkaisujen suurin voimanlähde olet sinä itse.
Ennustajia on hyviä ja huonoja, Onko ennustaja huono, jos hän sanoo esim "ettei näe sinulla ulospääsyä ongelmista" (oikea näkijä, joka on saanut "ymmärryksen", ei ikinä sano noin).
Saamasi vastaus riippuu paljon siitä, miten olet itse miettinyt ja valmistautunut ennustajan tapaamiseen, muista että sinusta voi huokua negatiivista energiaa (olet suuttunut tai "valmis taisteluun" tapaamishetkellä). Myös suuret epäluulot voivat peittää joitain asioita, riippuu näkijästä.
Osa näkijöistä aistii henkisen tilasi, toiset tuijottavat ennusvälineitä, olivatpa ne kortteja, luun kappaleita tai vaikka savukiehkuroita. Jotkut kertovat asioita joita olettavat sinun haluavan tietää. Yleisohjeena on kuitenkin ollut näkijöiden keskuudessa, että negativiisten asioiden sijaan pyritään vahvistamaan positiivisia asioita, toivoa ja uskoa tulevaisuuteen.
Tärkein asia minkä voit tehdä, on usko omaan itseesi, siihen et tarvitse välttämättä ennustajaa. Kun sinä luotat siihen että sinä pärjäät, olet jo astunut askeleen kohti tavoitteitasi. Minä olen kadottanut suuntani, joten lopetin ennustamisen. Enkä minä näe omaa tulevaisuuttani, ymmärrän vain että kohta on aika astua uuteen aikaan.
Kommentit (13)
Mitään "näkijöitä" EI OLE OLEMASSA.
Ettekö te ole edes peruskoulua käyneet?
Säälittäviä roistoja ja huijareita ovat he kaikki.
Jos aloittaja ei näe omaa tulevaa, saavatko muut näkijät auttaa? Mielenkiintoista....
Meetwurstivoileipä vois olla ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Meetwurstivoileipä vois olla ihan hyvä.
Se on hyvä alku. Lisäksi kannattaa paistaa kananmunaa ja pekonia.
Jokainen tietää meneisyytensä.Tämän hetken. Kukan ei tiedä tulevaisutta ,ei edes näkijät!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää meneisyytensä.Tämän hetken. Kukan ei tiedä tulevaisutta ,ei edes näkijät!
Aivan oikein, juuri näin, yleensä. Mutta onko tulevaisuus kuitenkin olemassa jo nyt? Raamattu sanoo että kullekin osa on määrätty ja Herra tietää.
Toinen näkökulma on ympäristö, avaruus, esim kuu vaikuttaa maapallolla kaikkeen elolliseen, niin lisääntymiseen kuin vuoroveteen, miksi se ei vaikuttaisi ihmiseen. Horoskoopit ja sen takana oleva astrologia oli ensimmäisiä "tieteitä", tosin planeettojen ym vaikutus ihmiseen, uskotko itse horoskooppeihin?
Näkemisen lahjoista on kiistelty vuosituhansia, nimitykset ovat vaihdelleet alkukantaisista pyhistä miehistä ja poppamiehistä myöhempien aikojen ennustajiin, povareihin ja noitiin. Nykyään puhutaan näkijöistä.
Tulevaisuuden määrittelee ihminen itse, kuten aloittajakin kirjoitti, mutta usein näkijöiltä, ennustajilta jne haetaan varmuutta, lisäuskoa ratkaisuun. Lisäksi on tietysti uskonlahkoja, joilla sanotaan olevan näkemisen lahja.
Kommenttisi "kukaan ei tiedä tulevaisuutta" on periaatteessa totta, mutta mitä jos totuuksia on useita?
Erikoisia ohjeita. Olen näkijä enkä ole käynyt mitään tällaisia koulutuksia. Näen jos näen ja jos en niin kerron sen kyllä. Toki avoimin mielin kannattaa olla. Minulle asiat eivät näy ongelmina tai ongelmien poissaolona niin siihen en osaa ottaa kantaa miksi joku sanoisi ettei ongelmista ole ulospääsyä. Uusi aika on alkamassa, siitä ollaan samoilla linjoilla.
Hassuja te jotka väitätte että näkeminen olisi huijaamista. En minä ole erikseen yrittänyt nähdä, minulle on vain näytetty. Väitän että monilla olisi käytössään ns yliluonnollisia kykyjä jos niille vaan antaa tilaa. Ne on annettu meidän käyttöömme elämämme ohjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi "kukaan ei tiedä tulevaisuutta" on periaatteessa totta, mutta mitä jos totuuksia on useita?
Tuleva ei ole ennalta määrätty. Näkijä näkee tämän hetken energian ja sen pohjalta mahdollisia lopputulemia. Mutta ihmisen toiminta määrittää sen, mihin energia keskittyy ja miten elämä lopulta muotoutuu. Siksi ei ole olemassa oikeita tai vääriä valintoja. Ja siksi jotkut väittävät ettei näkijän kertoma toteudu, ovat itse jättäneet toimimatta tai toimineet toisin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia ohjeita. Olen näkijä enkä ole käynyt mitään tällaisia koulutuksia. Näen jos näen ja jos en niin kerron sen kyllä. Toki avoimin mielin kannattaa olla. Minulle asiat eivät näy ongelmina tai ongelmien poissaolona niin siihen en osaa ottaa kantaa miksi joku sanoisi ettei ongelmista ole ulospääsyä. Uusi aika on alkamassa, siitä ollaan samoilla linjoilla.
Hassuja te jotka väitätte että näkeminen olisi huijaamista. En minä ole erikseen yrittänyt nähdä, minulle on vain näytetty. Väitän että monilla olisi käytössään ns yliluonnollisia kykyjä jos niille vaan antaa tilaa. Ne on annettu meidän käyttöömme elämämme ohjaamiseen.
Hassu on vain ja ainoastaan se joka uskoo harhoihinsa jotka siis ovat vastoin luonnonlakeja ja tervettä järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, juuri näin, yleensä. Mutta onko tulevaisuus kuitenkin olemassa jo nyt? Raamattu sanoo että kullekin osa on määrätty ja Herra tietää.
Toinen näkökulma on ympäristö, avaruus, esim kuu vaikuttaa maapallolla kaikkeen elolliseen, niin lisääntymiseen kuin vuoroveteen, miksi se ei vaikuttaisi ihmiseen. Horoskoopit ja sen takana oleva astrologia oli ensimmäisiä "tieteitä", tosin planeettojen ym vaikutus ihmiseen, uskotko itse horoskooppeihin?
Näkemisen lahjoista on kiistelty vuosituhansia, nimitykset ovat vaihdelleet alkukantaisista pyhistä miehistä ja poppamiehistä myöhempien aikojen ennustajiin, povareihin ja noitiin. Nykyään puhutaan näkijöistä.
Tulevaisuuden määrittelee ihminen itse, kuten aloittajakin kirjoitti, mutta usein näkijöiltä, ennustajilta jne haetaan varmuutta, lisäuskoa ratkaisuun. Lisäksi on tietysti uskonlahkoja, joilla sanotaan olevan näkemisen lahja.
Kyllä tulevaisuus on olemassa ja itsekin voit sen jo tietää. Kuvitellaan että lähdet kotoa työpaikallesi autolla. Pihalla on se auto. Tiedät sen jo etukäteen. Nouset autoon. Käynnistät auton. Ajat sinne töihin, joka sielä on jo odottanut koko ajan että menet sinne. Miten voisit lähteä kohti tulevaisuutta, jos sitä ei olisi olemassa?
On totta, että tuohon voi tulla mutka matkaan, esimerkiksi kolari. Mutta silti se työpaikka on sielä edelleen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulevaisuus on olemassa ja itsekin voit sen jo tietää. Kuvitellaan että lähdet kotoa työpaikallesi autolla. Pihalla on se auto. Tiedät sen jo etukäteen. Nouset autoon. Käynnistät auton. Ajat sinne töihin, joka sielä on jo odottanut koko ajan että menet sinne. Miten voisit lähteä kohti tulevaisuutta, jos sitä ei olisi olemassa?
On totta, että tuohon voi tulla mutka matkaan, esimerkiksi kolari. Mutta silti se työpaikka on sielä edelleen olemassa.
Ei työpaikka odota minua se vain on. Lisäksi se vain on pelkästään nykyhetkessä. Se ei ole tällä hetkellä 20 min. tulevaisuudessa, minkä minulta kestää sinne ajaa.
Mitään näkemisen lahjaa ei ole kenelläkään, mikä on lukuisat kerrat todistettu, kun näkijäksi ilmoittautuneita on objektiivisesti testattu. Jotenkin vaan se testaustilannr osaa joka kerta haihduttaa näkijän kyvyt. LOL.
Meni vähän väärille urille, tai ainakin sivuraiteelle, tämä keskustelu. Tarkoitus aloituksellani oli kertoa, että SINÄ itse vaikutat eniten siihen, millainen tulevaisuutesi on. On turha hakea elämänohjeita näkijältä/ennustajalta. Näkijä näkee jotain, mutta onko se tulevaa vai mennyttä, sekään ei ole aina selvää.
Näkijää voi käyttää mutta lähinnä oman päätöksen vahvistamiseen ja varmuuden hakemiseen. Näkijöitä on erilaisia, osa näkee vain värejä ja tulkitsee niitä, toinen näkee korteista, jonkun mieleen tai paremminkin "tunteeseen" nousee joku näytettäväksi tarkoitettu asia.
Näkeminen, vaaran aavistus, "johdatus" jne. Samaa, tulevan ennalta tietämistä tai tuntemista kuvaavia sanoja on useita, osa uskontoonkin liittyviä. Positiivisuutta aina mukaan, elämä kulkee painollaan osana luonnon suurta kiertokulkua.
Kerrankin jotain järkevää asiaa ennustuksesta huuhaan sijaan. Kiitos