Kesä on mulle painajainen!!!!
Oon töissä aivan ahdistavan ruman (kuin pripyatista repäistyn) kerrostalolähiön keskellä olevassa yhtä kammottavassa pienen pienessä elintarvikekaupassa ja nyt näin kesällä tän ikivanhan lähiön asukkaat (kaikki melki päihdehemmoja ym) käy täälä ostamassa kaljaa, makkaraa yms ja sit rähisee pihalla tai meinaa jäädä kaupparakennuksen vanhojen jäykkien ovien väliin🙄 tänään kävin häätämässä muutaman kaupparakennuksen katolta kaljoittelemasta kun katto vain 3m korkeudella. Mä oikeesti huudan kaupan edessä kiitoksia Jumalalle, universumille tai mikä onkaan sen jälkeen kun tää kesä on ohi ja alkaa tulla kylmät. Silloin porukat vain ostaa kaljaa ja menee koteihinsa kännäämään.
Kommentit (6)
No arvatkaa onko kivaa asua omakotitalossa alueella jolla on just käynnissä eräs kesän suuri tapahtuma? Monet teistä aidattuja ja känniporukkaa eksyy jopa tontille ja ei uskalla postilootaa kauemmas mennä ku pelottaa et joku tulee varastaa rahaa alkoholin vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuun jälkeen on syyskuu.
Jiihaa, sen voimin kesää tämän heinäkuunkin ja mikä parasta ensi viikolle luvattu sateet ja uskonkin heinäkuun olevan keskimääräistä viileämpi. Ja kaikille nyt kodeissaan kärvistelijöille vinkki. Kostuttakaa muutama pyyhe ja lakanakin tai jos pesette pyykkiä niin siinähän samalla asuntokin viilenee. Kuivuessaan kosteat kankaat imevät huoneilmasta lämpöä.
Eilen oli pyykkitupa päivä ja asunto viileni asteita tuodessani lakanat ja pyyhkeet kuivumaan olkkariin (sermin päälle). Todella auttoi. Ja muistakaa pitää ne parvekken ovet ja ikkunat suljettuna vaikka se tuntukin ahdistavalta. Mutta +28 tai mitä liekään lämmöt kullakin tuuletatte vain lämmöt sisälle asuntoon. Tämän opn viime kesän käristyskupolista. Tänä kesänä pitänyt auki vain aamuisin ja 22-00 välisenä aikana jolloin asuntoon virtaa ihanaa +19 ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
No arvatkaa onko kivaa asua omakotitalossa alueella jolla on just käynnissä eräs kesän suuri tapahtuma? Monet teistä aidattuja ja känniporukkaa eksyy jopa tontille ja ei uskalla postilootaa kauemmas mennä ku pelottaa et joku tulee varastaa rahaa alkoholin vuoksi
Missäpäin asutte?
Joka kesä odotan vain syksyä. Ihanin vuodenaika.
Ensi kuun jälkeen on syyskuu.