Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomifenista....

18.10.2006 |

Olen syönyt juuri ensimmäisen erän kyseistä lääkettä,( sain sen kun epäsäännölliset kuukautiset ollut ja terolut ei auttanut ja sit ne ultras munasarjat ja sanoi niiden olevan rakkulaiset). Niin kaipaisin käytännön tietoa lääkkeestä et kuinka suuri todennäköisyys on saada kaksoset, kolmoset...? ja onko kenelläkään ollut selkäkipua? Itsellä on aina kuukautiskivut selän puolella, alaselässä, niin nyt ollut koko kuurin aikana jarkuvaa selkäkipua...norm?Kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka iso todennäköisyys on saada kaksoset tai jopa kolmoset, mutta eikö lääkäri kuitenkin seuraa ultralla sun tilanteen, että montako munasolua on kypsymässä?

Itse en oo huomannut clomeissa mitään merkittäviä sivuvaikutuksia, mutta annos on vain yksi tabletti. Kai selkäkipukin on ihan mahdollinen.

Vierailija
2/3 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen syönyt clomeja nyt 5:ssä perättäisessä kierrossa. Mulla ei ole muita sivuoireita ollut kuin jonkin verran kuumia aaltoja. Mulla ultrattiin ensimmäisessä kierrossa, jossain kp 10 paikkeilla ja tarkistettiin ettei ole kasvamassa montaa munarakkulaa. Ei ollut kuin yksi. Jos olisi ollut enemmän kuin kaksi, lääkäri olisi suositellut selibaattia tai ehkäisyn käyttämistä. Sen jälkeen ei ole ultrattu paitsi nyt kun on tehty 3 inssiä. Mulla on aina kasvanut vain yksi, joka on irronnut ja yleensä yksi pienempi, joka ei ole ilmeisesti koskaan puhjennut. Olen ottanu yhden tabletin kp3-5.

Ultraus on siis ainut keino välttää monisikiöraskaus. Olen kyllä täältä lukenut, että kaikille ei ultraa ole tehty. Itse olen kyllä ultrauksen kannalla, koska monisikiöraskauksissa on aina omat riskinsä.

Kille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse kävin yksityisellä, ja syön 5.-9. päivä tätä lääkettä, eikä se puhunut ollenkaan seuranta ultrasta, sanoi vain et vaarana on monisikiöraskaus... Eli toivoa nyt sopii että vain yks kypsyy. Jos nyt mitään edes tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme