Miksi toisella naisella on tarve sanoa minulle että kukaan mies ei pyydä minua tanssimaan.
Ja miksi pitää mainita alussa ei millään pahalla? Hän myös sanoi että muita naisia miehet pyytävät kyllä tanssimaan. En kuitenkaan ole suurimmalta osalta miehiltä kohdannut huonoa käytöstä esim liikuntatunnin tansseissa. Ovat olleet ihan normaaleja minun kanssa. N 21
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No olisko vaan halunnut jakaa asian sinun kanssasi? Ehkä asia painoi häntä ja hän halusi kertoa sen jollekin helpottaakseen oloaan. Tuskin siinä mitään sen kummempaa on.
Hän sanoi sen kaikkien naisten kuullen, eikä yksikään niistä naisista sanonut siihen mitään.
Tuli paha fiilis tuosta eikä tee ollenkaan mieli olla enään toisten naisten kanssa. Ja mitä hän saa siitä että on ilkeä minulle ja sanoo tuollaista?
Tarkoittiko hän etteivät miehet hae sinua tanssimaan vai ettei miehet hae häntä tanssimaan?
Molemmat varmaan kertoo vaan omista peloista ja epävarmuuksista, ensimmäisessä tapauksessa vaan yritetään heijastaa niitä sinuun. Sivulliset nyt ei yleensäkään osaa reagoida mitenkään jos joku käyttäytyy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittiko hän etteivät miehet hae sinua tanssimaan vai ettei miehet hae häntä tanssimaan?
Molemmat varmaan kertoo vaan omista peloista ja epävarmuuksista, ensimmäisessä tapauksessa vaan yritetään heijastaa niitä sinuun. Sivulliset nyt ei yleensäkään osaa reagoida mitenkään jos joku käyttäytyy huonosti.
Hän sanoi että miehet eivät hae minua eikä häntä itseään mutta kyllä muita naisia.
No olisko vaan halunnut jakaa asian sinun kanssasi? Ehkä asia painoi häntä ja hän halusi kertoa sen jollekin helpottaakseen oloaan. Tuskin siinä mitään sen kummempaa on.