Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko eroa tuoksussa keski-ikäisenä verrattuna nuoruuteen?

Vierailija
01.07.2022 |

Huomaatko omassa tuoksussasi eroa? Tai että tuntuu, että vaikka päivittäin käy suihkussa ja käyttää deodoranttia sekä hajuvettä, ettei siltikään tuoksuisi raikkaalle, kuten nuorempana. Oletteko huomanneet samaa tai mikä auttaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ruokavaliokin vaikuttaa tuoksuun ja se miten usein käyt suihkussa ja peset vaatteet ym. Itse käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä näin kesäisin, talvisin 1-2 kertaa ja olen pesen pyykkiä ahkerasti. Huomasin ystävän ollessa kylässä, ettei hän käy suihkussa päivittäin eikä vaihda puhtaita vaatteita, joten hänen ominaistuoksunsa oli voimakas. Itse ei ehkä omaa tuoksuaan haista. N50+

Vierailija
2/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta vaikuttaa. Nuorena kun hikosin se ei haissut millekään. Nyt on toisin, hormonit jyrää, ei voi mitään, vaihdevuodet.

Vierailija
4/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuoksun tädille! Tuoksu on siis hyvä, ei mikään paha eikä siis mikään hiki, pissa tms.

Vaan sellainen vähän kukkaistuoksu. Huomaan sen siitä että vaatteet ja aamutakki haisee tälle tädille. Oma täti tuoksui samalle joten siksi olen ristinyt tän tuoksun tädiksi.

Se johtuu siitä että ihon ph muuttuu.

Vierailija
5/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta vaikuttaa. Nuorena kun hikosin se ei haissut millekään. Nyt on toisin, hormonit jyrää, ei voi mitään, vaihdevuodet.

Olenpa kateellinen, itse aloin haista hieltä 14-vuotiaana, toivottavasti tulevat vaihdevuodet ei ainakaan pahenna asiaa.

Vierailija
6/6 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYl nuorten hiki monesti haisee tosi pistävältä.... Mä en huomaa mitään eroa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi