Voiko makkarakeittoa tarjota rennoissa kotijuhlissa?
Kommentit (18)
Pitää olla tosi rennot juhlat. Kerro lisää......
Makaronilaatikkoa mieluummin. 200g per vieras.
Tee siskonmakkaroista, paljon ja hyvin maustettua, vähän luksusta päälle eli silppua vihreitä tuoremausteita( persilja , ruohosipuli yms.) kenties lusikallinen kermaviiliä lautaselle.
Minä olen 80 luvulta lähtien tarjonnut makkarakeittoa rennoissa juhlissa. Nyt en ole pitkään aikaan pitänyt juhlia.
Ainakin minä söisin makkarakeittoa ihan mielelläni! Eli voi tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 80 luvulta lähtien tarjonnut makkarakeittoa rennoissa juhlissa. Nyt en ole pitkään aikaan pitänyt juhlia.
Sama tällä! Kerran Chileläisille vierailleni .Ruoka kutuurista he, tein ison kattilalisen Siskon makkara keittoa ja tykästyivät,kehuivat ja söivät kunnolla sitä!
Keksi eksoottisempi versio, vaikka chorizosta
Vierailija kirjoitti:
Keksi eksoottisempi versio, vaikka chorizosta
Chorizokeitto on hyvä. Mukaan hieman tomaattipyreetä tai hätätilassa tiiviimpää ketsuppia, vaikka Meiran Italian ketchup, jossa on mukana yrttimausteita.
Mutta vaan vähän, sen verran, että säväys tuntuu.
Tarkista maku.
Lohikeitto olisi parempi, jos on varaa loheen. En kyllä itse valittaisi makkarakeitostakaan, jokainen tarjoaa mitä pystyy ja haluaa.
Aikoinaan yksi opiskelijatoveri tarjosi itävaltalaista makkarakeittoa, jota oli keitetty niin kauan, että perunoistakin oli tullut osa lientä. En tiedä, mitä muuta tai mitä mausteita siinä oli, mutta se oli todella maukasta. Olen joskus itsekin vastaavaa yrittänyt, mutta tulos ei ollut yhtä hyvä.
Kesäkeittoa vaan virkistyvät koulumuistotkin!
Kumiperunoita ja tillilihaa - se maistuu kaikille.
Heh