Miksi jotkut naiset ovat mustasukkaisia miehen äidistä?
Mistä tässä oikein on kyse? Mitä joillakin naisilla on anoppia vastaan? En miehenä ymmärrä ollenkaan.
Kommentit (25)
Kokevat alemmuutta hyvää äitiä kohtaan.
Oma äiti kompleksi niin kaikki äidit, anopit mummot ymm. On huonoja! Kun eivät yritä keskustella ja vetää rajojakin.Mielummin puukotetaan selkään ja nuoleskellan edessä!Eivät vaan osa kantaa vastuu omasta elämästä.Syy syylistävät: Äidit, Anopit ja Mummot.
Hm...ja miksi jotkut miehet ovat mustasukkaisia vaimon veljistä? (Ainakin meillä näin)
Onko näin? Sitä sinun pitää varmaan kysyä henkilöiltä itseltään, jos kerta tiedät näin olevan. :)
Kun halaan poikaani, miniäkokelas on selvästi raivoissaan. Poika sanoikin että joku voi tulla mustikseksi. Nauroin.
Vaan taitaakin olla vakava asia.
Ei tarvitsisi olla, jos mies ei olisi mammanpoika, joka ei ole irtaantunut äidistään. Kun mamma soittaa, niin poika hyppää, viis siitä, mitä omassa kodissa pitäisi tehdä oman perheen eteen.
Löytyikö nyt incelien ja kauhuanoppien tiimityö naisia vastaan, ehanaa
Vierailija kirjoitti:
Hm...ja miksi jotkut miehet ovat mustasukkaisia vaimon veljistä? (Ainakin meillä näin)
1 mun exä oli vakaasti sitä mieltä että varmasti ollaan veljen kanssa vähintään teininä pantu ja todennäköisesti pannaan yhä. Ja ei. Ei todellakaan ollu isoveljen kans salasuhdetta teininä tai aikuisena XD
Yleensä anoppiaan vihanneesta miniästä tulee pahin mahdollinen anoppi miniälleen.
Miksi aikuiset miehet ovat vielä kiinni äidissä ja jättävät vaimon taka-alalle? Eikö osata tehdä itsenäisiä päätöksiä, kun pitää mamman helmoissa roikkua ja kaikkern lupa kysyä?
Riippuu paljon myös siitä millainen se anoppi on ;) mustasukkaisia tuskin on, mutta kyllä se voi pistää veetuttamaan, jos oma mies roikkuu äitinsä helmoissa eikä uskalla sanoa äidilleen vastaan, vaikka tämä loukkaisi vaimoa. Eikä osaa esimerkiksl asettaa rajoja, ettei ole ok tulla sunnuntaiaamuna klo 8 pimpottamaan ovikelloa tai pahimmassa tapauksessa omilla avaimilla sisään...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä anoppiaan vihanneesta miniästä tulee pahin mahdollinen anoppi miniälleen.
Onneksi mulla on tyttäriä eikä yhtään poikaa.
Minulle olisi turn off äidissään roikkuva mies.
Vierailija kirjoitti:
Oma äiti kompleksi niin kaikki äidit, anopit mummot ymm. On huonoja! Kun eivät yritä keskustella ja vetää rajojakin.Mielummin puukotetaan selkään ja nuoleskellan edessä!Eivät vaan osa kantaa vastuu omasta elämästä.Syy syylistävät: Äidit, Anopit ja Mummot.
Kyllä. Syytetään anoppia oman äidin tekemistä kasvatusvirheistä ja luullaan anoppia samanlaiseksi hirviöksi kun oma äitikin oli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset ovat mustasukkaisia miehen sisaresta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi turn off äidissään roikkuva mies.[/quot
Mies joutuu roikkumaan äidissään jos äiti oli hyvä ja turvallinen eikä mies koe samaa luottamusta tyttöystävän/vaimon kanssa. Loogista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuiset miehet ovat vielä kiinni äidissä ja jättävät vaimon taka-alalle? Eikö osata tehdä itsenäisiä päätöksiä, kun pitää mamman helmoissa roikkua ja kaikkern lupa kysyä?
Mutta kun se oma äiti on ollut turvallinen ja rakastava, eikö miniä pysty samaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi turn off äidissään roikkuva mies.[/quot
Mies joutuu roikkumaan äidissään jos äiti oli hyvä ja turvallinen eikä mies koe samaa luottamusta tyttöystävän/vaimon kanssa. Loogista.
Eipä siinä sitten xD jättäisin miehen siis äitinsä luotettavaan helmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on tyttäriä eikä yhtään poikaa.
Pojat ovat tarkkoja anopistaan. Hirviöt huomataan heti.
Omistamishalu. Samat naiset voi olla mustasukkasia omalle tyttärelle (saa huomiota isältään) ja minijälle (saa huomiota pojalta).