Tädilläni oli n. 20v nuorempi tanskalainen mies vuosikymmeniä, olivat yhdessä kunnes mies dementoitui
Ja joutui hoitokotiin, lopulta kuoli. Tanskassa asuivat. Täti muutti Suomeen, eli muutaman vuoden ja kuoli.
Niillä oli minun nähdäkseni hyvä parisuhde, nauttivat elämästä yhdessä.
Kommentit (11)
😂 Nipo22 jäi näköjään toosesta ketjusta nimimerkiksi. En nipota tässä alootuksessa, totean vain faktan.
(nipo22 viittaa niilo22een, ei kerro ikääni).
Ap
No mitäs sitten sen jälkeen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Ai kun molemmat oli kuolleet?
Onko tässä ketjussa tarkoitus kertoa irrallisia muisteluja sukulaisista? No, minun isäni serkku hukkui pudottuaan veneestä, alkoholilla oli runsaasti osuutta asiaan.
Kaskumaa? Ilta lehti oli tänään juuri juttu naisesta, jolla on nyt mies ystävä 20v.nuorempi.Näkyy olevan liikkellä tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun molemmat oli kuolleet?
Niin. Ihan jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa tarkoitus kertoa irrallisia muisteluja sukulaisista? No, minun isäni serkku hukkui pudottuaan veneestä, alkoholilla oli runsaasti osuutta asiaan.
Voe pyhä Sylyvi! Että kaikkea sitä sattuuki!
Minulla on aina 10v nuorempaan miehen suhde naisena!En ala leikkimään lasteni ikäisten nuorten miehien kanssa.Pelkkä suhde,ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Nipo sai perimnön jos ei ollut lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nipo sai perimnön jos ei ollut lapsia.
Nää viestiketjut varmaan tallentuu johonki ja näitten pohjalta lastenlastenlapsemme kehittelevät mielenkiintoisen tarinan sukulaisistaan ja kriitikot on iha haltiossaan.
Aha