Minkä ikäisinä pojat alkavat viettää mieluummin aikaa tyttöystäviensä kanssa kuin omassa porukassaan?
Missä vaiheessa kaverit ei niin tärkeitä enää, ja kannattaako sellaista vaihetta jäädä odottamaan?
Kommentit (7)
Riippuu ihan kundista. Toiset jo 15-vuotiaina, osa tykkää kaveriporukoistaan enempi yhä 40-vuotiaina.
Olen 46 vuotias ja minulla on tasapaino työn, harrastusten, läheisten ja kavereiden kesken. Naisille haluan osoittaa etten ole uhka, enkä halua sitä todistusvelvollisuutta etten ole paha ihminen. Naiset leikkiköön minun puolesta ihan vaan keskenään.
Heti kun saavat tyttöystävän, jotkut jo 14v, ehkä aikaisemminkin.
Miksi miehen/pojan pitäisi valita näiden kahden välillä? Tasapainoiseen elämään kuuluu yhtälailla niin kumppanin kanssa koettua läheisyyttä, kuin ajanviettoa kavereiden kanssa.
Ei ole mitään tiettyä "ikävaihetta", mutta perheenlisäys kyllä kääntää vaa'an ainakin hetkellisesti perhe-elämän puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen/pojan pitäisi valita näiden kahden välillä? Tasapainoiseen elämään kuuluu yhtälailla niin kumppanin kanssa koettua läheisyyttä, kuin ajanviettoa kavereiden kanssa.
Ei ole mitään tiettyä "ikävaihetta", mutta perheenlisäys kyllä kääntää vaa'an ainakin hetkellisesti perhe-elämän puolelle.
Ei tarvitse valita, mutta kiva jos tyttöystävällekin riittäisi välillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse valita, mutta kiva jos tyttöystävällekin riittäisi välillä aikaa.
Onhan näitä "miehiä" nähty, jotka kertovat naiselleen menevänsä poikien kanssa, ja kavereilleen "viettävänsä illan tyttöystävänsä kanssa" ja niin vain baarista löytyy hutsuja jahtaamasta. 😁
Miehet joilla on vientiä ei koskaan. Normaalijampat joilla ei ole varaa menettää naistaan, heti kun naisen saa.