Luulen, että mieheni harrastaa kanssani seksiä vain siksi
Että kestäisi "sen toisen" kanssa pidempään. Pahimmat on purettu minuun. Ja nimenomaan purettu. Sitten on hyvä mennä jakamaan lempeä jollekkin paremmalle ja tärkeämmälle.
Nytkin työpäivä on jo 1,5h pidempi mitä normaalisti. Niinkun nykyisin aina. Samoin muita vihjeitä asiasta on paljon.
Surullista. Surullisinta on se, että minä suostun tähän.
Kommentit (22)
No pyydähän se miehesti tähän ketjuun, niin kysellään siltä että mikä on homman nimi.
Ole miehesi tukena äläkä itsekkäästi ajattele vain itseäsi.
Surullista. Olen pahoillani tilanteestasi
Laatumammalla on taas kerran laatumies. Mutta kiltti mies ei vieläkään kelpaa.
Onko miehelläsi ollut aina ongelmia aikaisen siemensyöksyn kanssa?
Kunnon vaimo antaa mielellään hätäisesti ruikkivan miesvauvan nytkyttää päällä, jotta hän pääsee tyydyttämään mielitiettyään oikein ajan kanssa.
mistä päättelet että ylityöt pumpataan työkaveria takaapäin, oletko imenyt miehen kotia tultuaan heti sen lerssiä ja mille maistuu, mikäli nenään lehahtaa tupakin haju vaikki kukaan poltakaan voi munan karvoissa silti nikotiinia olla työkaverin suusta.
mikäli tunnet kitalaessa vanhaa siemennestettä ja olet varma ettei se ole aamuisesta miehesi munan imemisestä jäänyt, voit olla varma ainakin käteen on vedetty
mikäli paska vähän maistuu, kysy onko reiskan kanssa vedelty jo pitkään.
näillä pikku vinkeillä seuramme mielenkiinnolla seuraavia kommenttejasi mitä sait selville,
On aina ollut ongelmia aikaisen tulemisen kanssa. Paitsi kovassa humalassa kestää, kun ei ihan kunnolla seiso.
Kyllä tämä on paljon enemmän kun luulotautia. Ikävä kyllä.
On pettänyt. Tosin vaan jotain yksittäisiä yhdenillan juttuja. Tai, mistä minä tietäisin, vaikka olisi muutakin.
Vierailija kirjoitti:
On pettänyt. Tosin vaan jotain yksittäisiä yhdenillan juttuja. Tai, mistä minä tietäisin, vaikka olisi muutakin.
Miksi olet jäänyt suhteeseen?
Ei vaan tuntee olevansa äijä, jos on useampi nainen.
Mitä ihmettä valitat itsehän hyväksyt tilanteen. Lissäksi kannaltasi ei ole mitään pois saat ihan normalisti muna toisin kuin sinkut.
Hyvää pääsiäistä
Teoriassa on perää. Olen sinkkumies ja vedän aina käteen ennen treffejä. Ei voi kovat piipussa mennä jos sattuis saamaan 😉
M35
Hanki sinäkin rakastaja, ellet halua erota.
Noinhan se usein menee.