Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten eroon v*utuksesta äkkiä ja saada työt tehtyä?

Vierailija
28.06.2022 |

Ollaan lomamatkalla perheen kanssa vuokramökillä, jossa 2 huonetta. Oli tiedossa jo ennen matkan varaamista että minun pitää tänään tehdä etätöitä, johon saan tarvittavat tiedot vasta samana aamuna. Oli sovittu kristallinkirkkaasti että mies on lasten kanssa koko päivän, kunnes saan läppärilläni homman valmiiksi ja pois käsistäni, jonka jälkeen jatketaan perhelomailua.

Todellisuus: mies ei jaksanut nousta sängystä ennen kuin 9.30. Lasten aamiaiset ja siivoukset jäi minulle, ja vielä sen jälkeen mies meni p*skalle melkein tunniksi. Menin lasten kanssa pihalle, jonne hänen piti tulla heti kun oli valmis, mutta vieläkin hääräsi ja kuhnaili keittiössä toisen tunnin ennen kuin tuli ja pystyin oikeasti vetäytymään mökin makuuhuoneeseen läppärin kanssa, lasten jäädessä rauhassa leikkimään pihalle isänsä kanssa.

Olisin voinut alkaa tehdä töitä, mutta kohta jo mökin ovi kävi ja makuuhuoneen ovi aukeaa, kun mies huutaa "äitii, oletko täälläää? oletko nähnyt talouspaperia ai tossahan se on moimoi" ja tämän tempauksen jälkeen molemmille lapsille selvisi, että äiti onkin lähellä ja saatavilla, ja itkivät suoraa huutoa tuossa viereisessä huoneessa ÄITIII ÄIITIIII ÄITIII noin puoli tuntia, oli pakko rauhoitella heitä ja vakuuttaa että olen olemassa.

Nyt he lähtivät vihdoin autolla eläinpuistoon ja täällä on hiljaista, mutta minua v*uttaa edelleen niin ettei veri kierrä. En pysty keskittymään, en vain saa ajatuksesta kiinni. Nyt olisi pakko saada tämä työ tehtyä, vielä kun tätä hiljaisuutta tuskin kestää yli 2h.

Nyt on hyvät neuvot kalliit. Miten saan tämän v*uksen pois ja työn päästä kiinni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde takaisin kotiin. Jos käytössä on vain yksi auto niin kai mies voi heittää lähimmälle asemalle, josta pääsee junalla tai bussilla kotiin.

Vierailija
2/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa vtutukseen kunnon runkkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje nyt ainakin mammapalsta. Keitä kahvit ja rentoudu hetki. Sitten työn kimppuun enempiä miettimättä.

Toki olet tehnyt kaksi hölmöä valintaa:

1. tehdä töitä noissa oloissa

2. miehesi

Vierailija
4/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää ehdottomasti ruveta syömään kuitupitoisempaa ruokaa.

Vierailija
5/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuggestio: päätät lujasti että 5 minuutin kuluttua sinua ei v*tuta enää yhtään ja niin myös tapahtuu.

Vierailija
6/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Ei huvittanut runkkaus mutta punnersin ja kyykkäsin niin paljon kuin jaksoin. Ainakin pääsin alkuun työn kanssa. Mutta tuli jo viesti että eläinpuisto oli suljettu tms eli ovat jo matkalla takaisin X(

Vierailija
7/7 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se romaanien kirjoittaminen palstalle ja tee työsi senkin keskittymiskyvytön palstahullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme