Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia tuntea välillä että kukaan ei välitä?

Vierailija
17.10.2006 |

Ja että on tylsä tyyppi eikä kukaan halua olla ystäväsi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin joskus niin ajattelen vaikka kuitenkin sisimmissäni tiedän että aika moni välittää. ja yleensä näitä tuntemuksia tulee silloin kun kaikki menee päin peetä ja ehkä vielä päälle riidellyt miehen kanssa...siis ainakin mulla..

Vierailija
2/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan samat fiilikset tällä hetkellä, sillä mieheni ei vaan tajua minua ja raskauttani OLLENKAAN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut? Voisitko kenties itse ottaa yhteyttä vaikka vanhoihin ystäviisi ja pyytää heitä jonnekin?

Vierailija
4/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen kaikista pienemmistä ja isommista iloisista asioista.

Tuntuu vaan surulliselta välillä huomata kuinka vähän on läheisiä (varsinkin muita kuin sukulaisia), kun kuuntelee joidenkin kertomuksia ystäväpiiristään.

ap

Vierailija
5/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet kutsuu ' ystäviksi' ihmisiä joita minä kutsuisin tuttavikseni. Minusta on tärkeämpää että on edes muutama syvällinen ihmissuhde kuin läjäpäin tuttuja, joiden kanssa jorista niitä näitä.

Vierailija
6/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kenelle purkaa kaikkea, no, ehkä mieheni jos hänet lasketaan, vaikka tosin hänkään ei minusta kaikkea tiedä.

Surettaa vain ajatella, että ehkä vain olen sellainen ihminen joka ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään.

ap

Vierailija
7/7 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on muille paljon annettavaa, eiköhän se tuottaisi tulosta. Olen sitä mieltä, että se mitä ajattelet itsestäsi heijastuu olemuksestasi ja sillä on joko ' vetävä' tai ' työntävä' vaikutus läheisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi