Carnivore-ruokavalio, kokemuksia?
Aloitetaanpa ihan siitä, että minulle lähes kaikki kasvikset ovat allergeenejä. Juurekset, hedelmät, myös osa marjoista. Pähkinät ja pavut ja herneet. Raakana juurekset ja hedelmät niin pahoja, että hengityselimet turpoavat kiinni. Viljoista os käy ^jotenkin^ - ja kun joku käy jotenkin, varmasti jokainen ymmärtää ettei se ole hyväksi. Nyt olen ajatellut tehdä radikaalin liikkeen ja testata Carnivorea. Liha ja kala sopii mainiosti. Kokemuksia, kaikki tervetulleita!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä tähän asti oot syönyt jos et kerran voi syödä hedelmiä, juureksia, marjoja, pähkinää, papuja, herneitä etkä viljaa?
Käyttänyt kypesnnettyinä, jolloin ne sopii tosiaan jotenkin - aiheuttaen esimerkiksi suolisto-oireita. Oliko sulla niitä kokemuksia laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä tähän asti oot syönyt jos et kerran voi syödä hedelmiä, juureksia, marjoja, pähkinää, papuja, herneitä etkä viljaa?
Käyttänyt kypesnnettyinä, jolloin ne sopii tosiaan jotenkin - aiheuttaen esimerkiksi suolisto-oireita. Oliko sulla niitä kokemuksia laittaa?
Aha. No sit varmaan lakkaat syömästä niitä ni saat niitä kokemuksia. Tule sitten valaisemaan meidätkin.
Kannattaa tsekata Youtubesta Shawn Bakerin kanava. On lääkäri (kirurgi ilmeisesti) ja carnivoren puolestapuhuja. Myös lääkäri Ken Berryn ja myzerocarblifen kanavat ovat asiapitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tsekata Youtubesta Shawn Bakerin kanava. On lääkäri (kirurgi ilmeisesti) ja carnivoren puolestapuhuja. Myös lääkäri Ken Berryn ja myzerocarblifen kanavat ovat asiapitoisia.
Kiitos!
Ap
Noista on aikanaan tehty tutkimuksia koskien inuiittien ruokavaliota. Suuri osa kokeiluista päättyi suuriin terveysongelmiin. Muistaakseni kahvinpapujen kera pysyttiin kuitenkin hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Noista on aikanaan tehty tutkimuksia koskien inuiittien ruokavaliota. Suuri osa kokeiluista päättyi suuriin terveysongelmiin. Muistaakseni kahvinpapujen kera pysyttiin kuitenkin hengissä.
Laita lähteet, muuten tämä on vain turhaa kuulopuhetta.
Ainoo ruokavalio, jolla mulla lähtee oikeasti sokerinhimo.