Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seksuaalisuus on?

Vierailija
27.06.2022 |

Olen yrittänyt selvittää seksuaalisuuden merkitystä hieman heikoin tuloksin. Miten se eroaa ruumiillisuudesta, miten se liittyy itsetuntoon, itsensä hyväksymiseen, miten himoon, miten rakkauteen, mistä lopulta oikein on kyse? Olen itse ajatellut sen olevan jossain määrin koko minäni ja olemukseni läpäisemä ominaisuus, jonkinlainen elämänvoima, tai vastaava, mutta todella ikävien hyväksikäyttökokemusten seurauksena en ole enää varma. Olen aivan kujalla ja kaipaisin edes jonkinlaista selkeyttä asiaan, jotta ymmärtäisin mitä hyvä ja rakentava seksuaalisuus on ylipäätään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan voisi lisätä seksin. Mitä se lopulta on?

Vierailija
2/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkaus on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa miettynyt mitä se on. Kovin tarkkaa määritelmää ei ehkä kannata tehdä koska samaa käytetään eri yhteyksissä hyvin eri merkityksissä.

Luonnehdinta riittää. Se on jonkinlainen kova halu tai tarve. Vai miksi ihmiset muuten lankeaisivat auervaaroihin tai nigerialaiskirjeisiin. Se on jotain hyvin kestävää ja tärkeää ihmisen olemuksessa koska juuri sen kautta voi saada pahimmat traumat. Toisaalta se on hyvässä tilanteessa suuri voimavara. Monille se myös on ainoa kenttä jossa aikuinen ihminen uskaltaa ruveta leikkisäksi.

On se myös kulttuurinen normi, josta aseksuaalit kärsivät. Toisaalta se on jotain peiteltyä ja arjesta pois työnnettyä, tabuaihe, joka koetaan myös likaiseksi ja vääräksi.

Vierailija
4/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syötävää kenties?

Vierailija
5/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastaa toista,myös haluaa intohimoisesti. Sitä mun rakkaus on. Muista en tiedä-

Ja se rakkaus on myös saatava se täyttymys, eli rakastelu.

Pelkkä seksi on aivan eriasia!

Vierailija
6/6 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmisen elämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän