Onko tiukka pillu 40+ naisella kiihottava?
Jos ei ole synnyttänyt ja on todella tiukka, kuin teinillä, sekä posliini niin onko kiihottava ja tuntuuko sellainen hyvältä?
Kommentit (46)
Tiukkuuteen ei vaikuta ikä, fyysinen koko, lantion leveys, synnytykset, partnerien määrät jne. Osin rakenteellista mutta lihaksethan siellä, joita voi treenata jos haluaa.
Liian tiukka on huonosti lämmitelty - ette uskokaan kuinka pieniin naisiin menee käsikin sisälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tunne on yhtä lämmin, kuin katettuun joulupöytään istuminen. Harvemmat naiset vaan on enää yli nelikymppisinä synnyttämättömiä ja hyväkuntoisia, mikä on sääli.
Harvapa mieskään käyttämätön ja upea enää yli nelikymppisinä. Ja vielä lisättävä, että jos kaikki yli 40 vee naiset olisivat synnyttämättömiä, ei miehillä oliskaan enää ketää ketä naidanaputella.
Minä olen upea yli nelikymppisenä, joten minulla on varaa valita.
Liikakansoitus on ihan todellinen ongelma, eipä haittaisi vaikka useampi nainen jättäisi lapset tekemättä.
Olisiko sinunkin äitisi kannattanut olla synnyttämättä.
Vaimo 50 ja pillu tiukka edelleen. Mukava laueta sisään edestä ja takaa.
Joulupukkikin on minusta mukava. Yhtä todellinen kuin tiukkapilluinen nelikymppinen vanha haahka.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukkikin on minusta mukava. Yhtä todellinen kuin tiukkapilluinen nelikymppinen vanha haahka.
A) Et tiedä mistä puhut. Olet väärässä.
B) Opettele käyttäymään ja olemaan nimittelemättä ihmisiä.
Määritelkää tiukka. Olen harrastanut seksiä synnyttämättömän 48-vuotiaan kanssa. Paksu kalu ja tiukka pillu eivät ole optimaalinen yhdistelmä. Meinasi voimat loppui, kun sekä sisään että ulos piti käyttää ylimääräistä voimaa. Kalukin oli sen jälkeen pitkään arka.