Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän poikien vaatteet menevät huutiksessa kaupaksi? Yksitellen? ov

Vierailija
17.10.2006 |

Mulla oli parisen viikkoa sitten yksi iso vaatepaketti kaupan ja hv ei ylittynyt, vaikka yhdelle vaatteelle tuli hintaa 1-1.5 euroa. Ja vaatteita oli paljon.

Kannattaako laittaa nuo erikseen myyntiin?

Vai esim. tehdä pieniä paketteja, missä on esim. housut yhdessä paketissa, paidat yhdessä, collegepuvut yhdessä, sukkikset erikseen, pitkätkalsarit erikseen jne.?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut on kyllä pahin riesa huutiksessa, että siinä mielessä paketit on hyviä. Aina niissä paketeissa kuitenkin on sellaisiakin vaatteita mukana, joita ei haluaisi, joten ei niistä sitten euroa halua maksaa.

Mutta kalsaripaketti tai sukkispaketti on hyvä idea myös, ainakin jos saat pakettiin vaikka viidet ehjät sukkikset, niin voisin kiinnostua (ellen asuisi Helsingissä, jossa on suht helppoa víelä mennä tavallisellekin kirpparille halvemmille ostoksille)

Vierailija
2/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mukana oli merkkivaatteita (+ Henkkaa ja Maukkaa), suurinta osaa oli pidetty ainoastaan pari kertaa ja joukossa oli myös ihan uusia vaatteita, missä oli laput kiinni. Ja en sitten jaksaisi taas odottaa kahta viikkoa, että kohde sulkeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutajia oli 11.

Kokohaarukka oli pieni (eli ei siis mikään 60 cm-80 cm vaan vaatteet olivat kahta kokoa).

Kumpaakin kokoa oli suunnilleen saman verran. Ja vaatteita oli lähes 150 kappaletta. Mukana oli myös ulkovaatteita.

Vierailija
4/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

Vierailija
5/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) mukana on jokin vanha toppavaate

b) mukana on kenkiä (aina ihan väärää kokoa, meillä poika 120 cm, kenkä vasta 28)

c) postikuluja ei ole mainittu ilmoituksessa

Kokeile laittaa esim. nuo ulkovaatteet erikseen ja sisävaatteet toiseen pakettiin. 150 vaatetta on liian paljon, noin 20-30 vaatetta on maksimi ! En jaksaisi kantaa tuollaista pakettia postista kotiin, joten en siksikään huutaisi. Kaikilla kun ei ole autoa käytössä.

Vierailija
6/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei ollut mukana ja kohteessa oli maininta, että jos hv ylittyy, niin sitten ei tartte maksaa postikuluja vaan ne sisältyvät hintaan.

Nuo ulkovaatteet olivat myynnissä erikseen n. kuukausi sitten, mutta eipä noita kukaan huolinut, vaikka ne olivat ilman hv:tä.

Ja miten helvetissä sitten jostain 30 vaatteesta huudetaan melkein 600 euroa (siis tyttöjen vaatteista)??

Mun mielestä on järjetöntä maksaa 30-40 vaatteesta yli 150 euroa, koska tuohan on järkky hinta per vaate.

Vierailija
7/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aloitusviestissä ehdottamasi pienet vaatepaketit tyyliin housut samassa ei myöskään ole järkevää. Myy yhteensopivat vaatteet pieninä paketteina tai kaikki yksitellen.

Vierailija
8/9 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi täällä joskus, että millaisia vaatteita kannattaa tehdä ja kaikki olivat sitä mieltä, että ainoastaan kahta kokoa samaan pakettiin. Ja kaikki ulkovaatteetkin mukaan.

Vierailija
9/9 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huudan ite paketteja kyllä pojalle mutta just niin että ero on esim. tällä hetkellä 98-104cm. Jokunen 92cm housut saa olla mukana. Mielellään ei kenkiä, ne erikseen, koska aina paketissa olevat kengät on väärää kokoa.

Hinta saa olla max 50e sen yli en pakettia huuda. Eli jaa tuo oma pakettisi vähintään kolmeen osaan niin saat sen paketteina menemään. Isoja paketteja huutaa kyllä, mutta lähinnä vain muutama vaatefriikkityyppi.

Itse olen myynyt sekä yksitellen että pakettina ja kaikki on menneet kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme