Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten estää paikkojen rikkoutuminen liian paksusta peniksestä?

Liian pieni miehelleen
27.06.2022 |

Olisiko vinkkejä, miten estää paikkojen rikkoutuminen liian paksusta peniksestä? Käytämme ehkäisynä lateksitonta kortsua ja reippaasti vesipohjaista liukuvoidetta, mutta siitä huolimatta alakerta on jokaisen aktin jäljiltä rikki emättimen alaosasta. Alue on jo niin moneen kertaan hiertynyt/revennyt rikki, että siihen on muodostunut haavauma, joka ei tahdo parantua. En voi enkä halua pitää jatkuvasti puolen vuoden taukoja seksistä, jotta haavauma paranisi, mutta en tietenkään kestä elämää itse haavaumankaan kanssa - se on jatkuva tulehdusriski. Alue on tsekattu gynellä syövän varalta ja yritetty saada sulkeutumaan kahdesti jonkinlaisella haavalle laitettavalla pulverilla, mutta ei niistä ole ollut apua. Haava parane vain, jos pidättäydyn aktista mieheni kanssa ja se on ihan helvetin surullista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Kokeilkaa fistausta jos peniin dimensiot ovat valtaisat.

Vierailija
2/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä väittänyt mieheni penistä valtavaksi, vaan itseäni liian pieneksi hänelle... Toivottavasti tähän tulee kommentteja, joista on oikeasti jotain apuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää muuta kuin yhdyntää, tapojahan monia tyydyttää toisenne.

Vierailija
4/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän välittömästi mitä tarkoitat että alaosa hiertyy rikki. Mulla sama. Tärkein ennaltaehkäisy siihen on toisenlaiset seksiasennot! Älkää olko värkit/vartalot 90 asteen kulmassa toisiinne, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Eli ei nainen vaikkapa selällään ja mies pystyssä polvillaan edessä. Silloin se hankaus kohdistuu just siihen alaosaan pahiten. Etsikää sellaiset asennot, joissa sinusta tuntuu hyvälle. Lähetyssaarnaajassa en ole itse koskaan hankautunut rikki.

Liukkaus on kaiken a ja o mutta toinen juttu että olethan kunnolla kiihottunut (turvoksiin), kun alatte yhtymään? Koska kiihottuminen auttaa kudoksia joustamaan ja venymään.

Vierailija
5/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitkaa kondomin sijaan jotain muuta ehkäisymuotoa.

Vierailija
6/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jatkossa harrastaa seksiä miehen kanssa hevosen sijaan.

Yhdelläkään naisesta syntyneellä ei ole niin paksua kalua että paikkojen "rikkoutuminen" olisi lähelläkään ellet nyt sitä sieraimeen tai virtsaputkeen tunge.

Aika monilla naisilla kohdunkaula voi olla niin niin herkkä ettei siihen saa osua mikään seksin aikana tai seurauksena on tuskainen ulvaisu mutta tuossa ongelmana on pituus ja kulma, ei paksuus.

Vierailija
7/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö mites jos mies imisi sulle orkut ja vatkaisisi veskissä itsensä loppuun

Vierailija
8/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat suomalaiseet mieheen.

Vierailija
9/9 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aukesi joskus se pepun puoleinen reuna emättimestä. Siihen tuli vähän kuin viiltohaava ja ei oikein meinannut parantua ja aukesi aina jos eksä painoi oikein kunnolla pohjaan esim lährissä niin että nosti mun jalat olkapäälleen.

Siihen auttoi miehen vaihto :P Nykyisellä on juuri sopivan iso, että tuntuu hyvältä, mutta ei riko paikkoja missään asennossa vaikka nussii koko päivän.

Mutta jos et halua vaihtaa kalua, niin jos huomaat että jossain asennossa se tulee herkemmin, niin suosittelen välttämään sellaisia asentoja.

Tuo on tosi ikävä vaiva. :(