Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säilytin vuosikausia Aku Ankkoja veljen lapsia varten ja nyt niitä ei Akkarit kiinnostakaan. Mitähän noille tekisi?

Vierailija
26.06.2022 |

Tilasin niitä jopa itselleni kun nuo lapset oli ihan vauvoja kun ajattelin, että saavat lapsetkin sitten luettavaa kunhan kasvaa ja tähän päivään asti olen tilannut. Nyt on sitten ihan hirveesti Aku Ankkoja mulla tyhjän panttina.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä takan sytyttämiseen.

Vierailija
2/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitat.

Joko paikalliselle Divarille tai pistät Tori.fi ilmotuksen, että annetaan tai vaihdetaan kahvipakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divarit ottaa vain jos on kaikki numerot tallella ja kansiossa, ei muuten kuin jotain erikoisnumeroita. Tori on ehkä hyvä tai paikallinen fb-kirppari. Niistä on tarjontaa enemmän kuin kysyntää. Meillä on ysärin Ankkoja, ei oikein kelvannut mutta - kun nuorin kasvoi aikuiseksi, hän otti ne kaikki itselleen. Eli mieti vielä hävitätkö. Tosin meillä ne kiinnosti silloin kun lapset olivat 5-15 vuotta suunnilleen ja tuolta ajalta ne on, sitten lakkasi kiinnostamasta ja tilaus lopetettiin.  

Vierailija
4/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisivat mulle, harmi että palsta on anonyymi.

Vierailija
5/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kelpaako jonnekin lastensuojelulaitokseen, perhekotiin tai lastenpsykiatriselle osastolle.

Vierailija
6/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa maksaa tori.fi, jos myyt koko paketin kerralla.

Ei noita kannata ihan puoli-ilmaiseksi antaa.

Vierailija
7/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me heitimme vuosi sitten valtavat määrät Akkareita pois, niitä oli varmaan vuosilta 1979-1990. Aikani kyselin joka paikasta, jos joku olisi ottanut, mutta ei halunnut, joten paperinkeräykseen menivät.

Vierailija
8/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me heitimme vuosi sitten valtavat määrät Akkareita pois, niitä oli varmaan vuosilta 1979-1990. Aikani kyselin joka paikasta, jos joku olisi ottanut, mutta ei halunnut, joten paperinkeräykseen menivät.

Jos ei ollut täysiä (tai lähes täysiä) vuosikertoja, ei irtonumeroilla ole käytännössä mitään arvoa. Oikein teitte. Pääsitte eroon.

Vierailija
9/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Varastossa Aku -kansioita ja irtonumeroita. Vievät melkein metrin hyllytilaa. Ajattelin kysyä divarista, ottaako vastaan tai vaihdan vaikka yhteen kesäkirjaan ne.

Vierailija
10/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ollut täysiä (tai lähes täysiä) vuosikertoja, ei irtonumeroilla ole käytännössä mitään arvoa. Oikein teitte. Pääsitte eroon.

Paikallisessa kierrätyskeskuksessa on laatikko josta saa ottaa ilmaiseksi. Kyllä ne sieltä hupenee.

Ja kokonaisista vuosikerroista myös maksetaan.

Vierailija
11/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Ei lapset oikein lue sarjakuvia, kuten ennen. Näpräävät kännyköitään sen sijaan.

Vierailija
12/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kansioissa, niin kyllä ne on ihan haluttuja.

Vierailija
13/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne tori.fi:ssä.

Vierailija
14/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenellekään kelpaa enää kuin jotkut 50-luvun akkarit tai erikoisnumerot.

Vierailija
15/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä ne vielä 50 vuotta. Sitten ovat arvossaan : )

Vierailija
16/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi minulle! Olen Aku Ankka fani mutta en asu Suomessa.

Ostelen Donald Duckeja divareista, varsinkin hieman vanhempia en ihan uusia.  Olen lukenut niitä lapsesta asti kun meille niitä tilattiin vakituiseen.

Kokoelmasi olisi minulle aarre! Ei väliä vaikka mitään erikoisnumeroita tai harvinaisuuksia ei olisikaan, kaikki käy mutta mieluiten hieman vanhemmat.

Uskon että muitakin faneja löytyy, ilmoittele jossain netti sivuilla vaikka.

Vierailija
17/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenellekään kelpaa enää kuin jotkut 50-luvun akkarit tai erikoisnumerot.

Ai eikö? Mulle kelpais hyvin aku ankat noin 1977-1987. Niitä 50-60 lukujen numeroita en viitsi lukea. Liian alkeellisia.

Vierailija
18/19 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vein paperinkeräykseen.

Vierailija
19/19 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt myydä vuosikertoja, ei kelpaa kenellekään. Vien paperinkeräykseen.