JÄRKYTTÄÄ Noi festarikuvat
Kommentit (16)
Nyt olisi millä tahansa koronavirusta vaarallisemmallakin viruksella helpot oltavat.
Jos pelottaa niin kannattaa jatkossakin vaan tyytyä siihen kuvien katseluun :)
Festarit on just pop! Siellä saa ruma ja läskikin, sukupuolesta riippumatta.
Eipä iskenyt koronaa, kun olin Rockfesteillä.
Kyllä sitä pitää ihmisten saada elääkin.
Ensi kuussa olen lähdössä katsomaan Rammsteinia Tallinnaan.
Toki sitä voisi kotiinkin jäädä, mutta jäisipähän kaikkia hienoja kokemuksia ja elämyksiä vaille.
On kiva olla rokotettu. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Toki sitä voisi kotiinkin jäädä, mutta jäisipähän kaikkia hienoja kokemuksia ja elämyksiä vaille.
Eikö hävetä että sut on merkattu pedolle? Poista linkistä välit niin näet itsesi.
https://i.y li l a ut a.o rg/b1/95/b195b14a4c3825a7.jpg
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi näitä saa järjestää???
Kaikki tapahtumat pitäisi kieltää ja kokoontuminen rajoittaa vain kolmeen henkilöön.
Hei HALOO, NYT ON EPIDEMIA !
Järkkyä kyllä. Ja huolestuttavasti sukupuolitauteja on enemmän kuin koskaan vaika pandemia. Mikä nuorisoa vaivaa??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne rokottamatonkin pääsee. Tauti on sairastettu eikä ollut kummoinen.
Omat noin 25 lapset on saaneet 3 rokoteannosta ja jokainen sairastanut koronan ainakin 2 kertaa, joten ei se kolmas korona nyt niin kovin paljoa eroa edellisistä, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi näitä saa järjestää???
Kaikki tapahtumat pitäisi kieltää ja kokoontuminen rajoittaa vain kolmeen henkilöön.
Hei HALOO, NYT ON EPIDEMIA !
On kesän paras juttu, etteivät ilonpilaajat lähde mukaan festareille, vaan jäävät kotiinsa pelkäämään koronaa.
Vetää kää koronah ul lut v i ttu päähänne
Sinäsinäsinä ja sun hysterias
Höpöhöpö, nyt on kesä ja lämmin, antaa ihmisten juhlia ja nauttia elämästä. Flunssat ovat aina kuuluneet ihmisten elämään ja tulevat kuulumaan. Jos pelottaa, käytä ffp2 maskia, mutta älä ala rajoittamaan muita ihmisiä. Rajoitukset aiheuttavat enemmän ongelmia eikä niistä ole mitään hyötyä.
Joku massatehtailee näitä provoja tänne liukuhihnalta.