Oletteko löytäneet seuraa juhannuksena?
Miten on? Ja nyt ei puhuta mistään ryyppyseurasta vaan parisuhteeseen tähtäävästä seurasta:)
Kommentit (14)
Juu, phaan tuli jänis, annoin vettä kulhosta ja nyt se ei halua lähteä pois.
Taitaa olla siipeilijä.
Enpä ole seuraa vailla,viihdyn ihan hyvin yksin pikku kämpässäni. Vastan vain itsestäni.
Muistelin menneitä ja olen onnellisesti yksin. En haaveile enää tapaavani ketään. En yksinkertaisesti jaksa ketään. Ihanaa!
Mukaviin ihmisiin tutustuin pippaloissa :)
Perjantaina olin ystäväni kanssa torikahveilla ja nyt vastasin kymmeneen seksi-ilmoitukseen. Yllätin itsekin miten reipas olin. Huomenna pitäisi tavata yksi. Joten olen erittäin tyytyväinen tämän juhannuksen sosiaaliseen antiin.
En. Festareilla kaikilla näyttää olevan pari.
Oraville ja linnuiĺe vaihdoin juuri puhtaat vedet. Kastelin kukkapenkit. Menen kohta saunaan, muuta en kaipaa. Huomenna nukun pitkään.
Suhteeseen tähtäävä hooran pano oli. Se juoksi rahan perässä suhteen toivossa. Mä otin asiat faktoina ..hooralla on rööri
Hopeakettu suuntaa parhaimpiinsa pukeutuneena kylän juhannustansseihin. Nuoret miehet katselevat happamina, kun tajuavat etteivät välttämättä saa ihastuksensa kohteena olevaa neitokaista mukaansa sinä iltana. Hopeakettu tanssittaa kohteliaasti suurta osaa naisista, vaikkakin vilkuilun kohteena ovat tietenkin vain ne näteimmät. ;) Välillä Hopis käy nurkalla ottamassa taskumatista huikkaa muiden miesten seurassa, ihan mukavia kavereita mutta eivät vaan pysty millään vetämään vertoja hopeaketun charmille. Illan hämärtyessä ja kokon alkaessa hiipua Hopis johdattaa kädestä pidellen sen tanssipaikan kauneimman juhannusneidon mukaansa, hymyillen itsevarmasti tuntiessaan kateelliset silmäparit selässään. Lopun varmaan arvaattekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Treffit oli.
Kerro lisää:)
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina olin ystäväni kanssa torikahveilla ja nyt vastasin kymmeneen seksi-ilmoitukseen. Yllätin itsekin miten reipas olin. Huomenna pitäisi tavata yksi. Joten olen erittäin tyytyväinen tämän juhannuksen sosiaaliseen antiin.
En olis kyllä huomiseen malttanut odotella mikäli seks*iä mahdollisesti luvassa
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu suuntaa parhaimpiinsa pukeutuneena kylän juhannustansseihin. Nuoret miehet katselevat happamina, kun tajuavat etteivät välttämättä saa ihastuksensa kohteena olevaa neitokaista mukaansa sinä iltana. Hopeakettu tanssittaa kohteliaasti suurta osaa naisista, vaikkakin vilkuilun kohteena ovat tietenkin vain ne näteimmät. ;) Välillä Hopis käy nurkalla ottamassa taskumatista huikkaa muiden miesten seurassa, ihan mukavia kavereita mutta eivät vaan pysty millään vetämään vertoja hopeaketun charmille. Illan hämärtyessä ja kokon alkaessa hiipua Hopis johdattaa kädestä pidellen sen tanssipaikan kauneimman juhannusneidon mukaansa, hymyillen itsevarmasti tuntiessaan kateelliset silmäparit selässään. Lopun varmaan arvaattekin ;)
Kuulostaa ihanalta oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis kyllä huomiseen malttanut odotella mikäli seks*iä mahdollisesti luvassa
Joo mutta kun se sanoi olevansa varattu niin se ei pääse aiemmin. Tiedän, täysin vastoin omaakin moraaliani mutta olen epätoivoinen.
Treffit oli.