Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko löytäneet seuraa juhannuksena?

Vierailija
25.06.2022 |

Miten on? Ja nyt ei puhuta mistään ryyppyseurasta vaan parisuhteeseen tähtäävästä seurasta:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit oli.

Vierailija
2/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, phaan tuli jänis, annoin vettä kulhosta ja nyt se ei halua lähteä pois.

Taitaa olla siipeilijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole seuraa vailla,viihdyn ihan hyvin yksin pikku kämpässäni. Vastan vain itsestäni.

Vierailija
4/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin menneitä ja olen onnellisesti yksin. En haaveile enää tapaavani ketään. En yksinkertaisesti jaksa ketään. Ihanaa!

Vierailija
5/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaviin ihmisiin tutustuin pippaloissa :)

Vierailija
6/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olin ystäväni kanssa torikahveilla ja nyt vastasin kymmeneen seksi-ilmoitukseen. Yllätin itsekin miten reipas olin. Huomenna pitäisi tavata yksi. Joten olen erittäin tyytyväinen tämän juhannuksen sosiaaliseen antiin.

Vierailija
7/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Festareilla kaikilla näyttää olevan pari.

Vierailija
8/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraville ja linnuiĺe vaihdoin juuri puhtaat vedet. Kastelin kukkapenkit. Menen kohta saunaan, muuta en kaipaa. Huomenna nukun pitkään.

Vierailija
9/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen tähtäävä hooran pano oli.  Se juoksi rahan perässä suhteen toivossa.  Mä otin asiat faktoina ..hooralla on rööri

Vierailija
10/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu suuntaa parhaimpiinsa pukeutuneena kylän juhannustansseihin. Nuoret miehet katselevat happamina, kun tajuavat etteivät välttämättä saa ihastuksensa kohteena olevaa neitokaista mukaansa sinä iltana. Hopeakettu tanssittaa kohteliaasti suurta osaa naisista, vaikkakin vilkuilun kohteena ovat tietenkin vain ne näteimmät. ;) Välillä Hopis käy nurkalla ottamassa taskumatista huikkaa muiden miesten seurassa, ihan mukavia kavereita mutta eivät vaan pysty millään vetämään vertoja hopeaketun charmille. Illan hämärtyessä ja kokon alkaessa hiipua Hopis johdattaa kädestä pidellen sen tanssipaikan kauneimman juhannusneidon mukaansa, hymyillen itsevarmasti tuntiessaan kateelliset silmäparit selässään. Lopun varmaan arvaattekin ;)

Vierailija
11/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit oli.

Kerro lisää:)

Vierailija
12/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina olin ystäväni kanssa torikahveilla ja nyt vastasin kymmeneen seksi-ilmoitukseen. Yllätin itsekin miten reipas olin. Huomenna pitäisi tavata yksi. Joten olen erittäin tyytyväinen tämän juhannuksen sosiaaliseen antiin.

En olis kyllä huomiseen malttanut odotella mikäli seks*iä mahdollisesti luvassa

Vierailija
13/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu suuntaa parhaimpiinsa pukeutuneena kylän juhannustansseihin. Nuoret miehet katselevat happamina, kun tajuavat etteivät välttämättä saa ihastuksensa kohteena olevaa neitokaista mukaansa sinä iltana. Hopeakettu tanssittaa kohteliaasti suurta osaa naisista, vaikkakin vilkuilun kohteena ovat tietenkin vain ne näteimmät. ;) Välillä Hopis käy nurkalla ottamassa taskumatista huikkaa muiden miesten seurassa, ihan mukavia kavereita mutta eivät vaan pysty millään vetämään vertoja hopeaketun charmille. Illan hämärtyessä ja kokon alkaessa hiipua Hopis johdattaa kädestä pidellen sen tanssipaikan kauneimman juhannusneidon mukaansa, hymyillen itsevarmasti tuntiessaan kateelliset silmäparit selässään. Lopun varmaan arvaattekin ;)

Kuulostaa ihanalta oikeasti! 

Vierailija
14/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olis kyllä huomiseen malttanut odotella mikäli seks*iä mahdollisesti luvassa

Joo mutta kun se sanoi olevansa varattu niin se ei pääse aiemmin. Tiedän, täysin vastoin omaakin moraaliani mutta olen epätoivoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan