Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te perheelliset joista toinen eläkkeellä. Matkusteletteko yhtään?

Vierailija
25.06.2022 |

Minä siis eläkkeellä, mies nyt kesän ainakin lomautettuna. Ollaan viimeksi oltu Ruotsissa monta vuotta sitten. Ei olla sitä kauemmaksi päästy edes silloin kun olin töissä. Olisi kiva kuulla miten muilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaimo töissä. Työt ollut sille aina niin tärkeää että on unohtanut kodin kokonaan. Valittaa rahasta ja jonkun kerran käynyt sukulaisten kanssa velkarahalla jossain. Kohta ex vaimo

Vierailija
2/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varalisuus ei riitä matkusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis minä kaipaisin matkustelua, mies ei niinkään. Miehen saanut aiemmin mukaan juuri perhe matkoille. Kohta lapset aikuisia ja eivät tule mukaan. Miestä tuskin saan lähtemään minun kanssani kaksin matkoille. Nyt ei kylläkään olisi edes varaa. En tiedä miten pääsisin tulevaisuudessa matkustamaan, yksinkö?

Ap

Vierailija
4/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähinnä vaan runkkaa. Ei sitä matkustaminen kiinnosta.

Vierailija
5/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varalisuus ei riitä matkusteluun.

Meilläkin kaikki menee mitä tulee! Ei jää säästöön matkustusta varten. Harmittaa vähän toisten hehkutukset matkailusta.

Ap

Vierailija
6/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Norjasta. Kesäisin matkustellaan, teen töitä oikeastaan tätä varten, syksystä kevääseen.

Vierailija
7/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa matkailuauto. Ei miehellekkään tule tylsää kun saa ajella.

Vierailija
8/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa pari kertaa vuodessa. Mies eläkkeellä ja minä vielä muutaman vuoden töissä. Kesäisin Kreikassa ja talvisin jossain vähän kauempana lämpimässä. Siis jätän viikon talvilomaa joka vuosi ja toisen viikon olen palkattomalla, että päästään reissuun. Saa sitten nähdä pääseekö ens talvena mihinkään?

Vierailija
9/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo matkailuauton vuokraus aika kallista.

Ap

Vierailija
10/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, minä vuoden tk-eläkkeellä. Ensivuonna vars eläkkeelle

Matkustellan paljon, 6kk aikana 4 matkaa ja nyt lähdetään 2. kotiin etelä-Eurooppaan 5 viikoksi. Elokuussa lapsenlapsen kanssa Tallinnaan ja lokakuussa 2. kotiin muutamaksi viikoksi

Vierailija
11/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halvimmillaan 300e/viikko mitä nopeasti googlasin. No, köyhälle kaikki on kallista.

Vierailija
12/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies töissä, minä vuoden tk-eläkkeellä. Ensivuonna vars eläkkeelle

Matkustellan paljon, 6kk aikana 4 matkaa ja nyt lähdetään 2. kotiin etelä-Eurooppaan 5 viikoksi. Elokuussa lapsenlapsen kanssa Tallinnaan ja lokakuussa 2. kotiin muutamaksi viikoksi

Teillä varmaan takana pitkät työurat että on varaa matkustaa. Ite olin 15v töissä ja sitten tuli stoppi. Nyt eläkkeellä ja eläke 1300 netto kk

Ap

Vierailija
13/13 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Halvimmillaan 300e/viikko mitä nopeasti googlasin. No, köyhälle kaikki on kallista.

Niin mistä? Ite googlasin ja oli tässä lähistöllä yli 700 viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme