Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri leikkaa nyt nurmikkoa

Vierailija
24.06.2022 |

Meidän rivitalo naapurissa leikataan pihan nurmikkoa nyt. Minusta vähän myöhänen aika ja on kuitenkin juhannus aatto. Meillä on rauhallinen taloyhtiö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että naapuri asialla... Mun mies keksi ruveta leikkaamaan rivarimme takapihan nurtsia noin viisi vaille kymmeneltä. Se on vaan niin pieni pläntti, että lopetti jo ajat sitten. Hauskaa juhannusta sinnekin!

Vierailija
2/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap opettele yhdyssanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos numero 2. Tästähän minä halusinkin keskustella :)

Minusta vaan on hyvä huomioida naapurit ja rauhoittaa ilta.

Vierailija
4/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötila on siedettävä ja aurinko ei pääse polttamaan. Jos nurmikko pitää leikata, parempi se on tehdä illalla.

Vierailija
6/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin äsken ottaa suihkun viemäristä sontaa pois kun veti niin huonosti. Jotain kyllä lähti, mutta vetää kuitenkin yhä huonosti.

Vierailija
7/7 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritin äsken ottaa suihkun viemäristä sontaa pois kun veti niin huonosti. Jotain kyllä lähti, mutta vetää kuitenkin yhä huonosti.

Vai mikä suihkukaivo nyt onkaan. Tuon kanssa on jatkuvasti ongelmia, ilmeisesti tuossa on alunperinkin ollut rakennusvirhe. Vesivahinkoja ei onneksi ole tapahtunut, mutta kylpyhuoneen lattia kastuu ja sitä joutuu jatkuvasti kuivaamaan. Suihkukaapin ovet kyllä oli ja se auttoi, mutta sitten toinen ovi hajosi kun lähti saranoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän