Noituus ja laki?
Jos joku loukkaa minua ja kiroan hänet esim. sairastumaan syöpään tai saamaan keskenmenon, niin voinko tuomituksi sakkoihin tms. rangaistukseen? Mitä laki sanoo?
Kommentit (18)
Roviolla poltetaan myös muut sukulaiset.
Suomessa et. Mutta esim. Haitilla voi seurata vankeutta tai kuolemantuomio.
Tuollaisessa tapauksessa taidat itse juoda omasta myrkkipikaristasi.
Jos voidaan todistaa kirouksesi aiheuttaneen vahinkoa, niin kyllä se on pahoinpitely, siinä missä muukin väkivallan teko.
Miten sitten todistetaan kirous toimivaksi, sitä en tiedä.
Ei virallista lakia ole. Henkinen laki voi tuoda takaisin sen mitä toiselle lähettää tahallisesti. On mahdollista silti mennä hyvään suuntaan siitä. Yleensä alkoholi tai aineet kääntävät ihmisiä mustaan magiaan. Joskus valotyöntekijät kumoavat kirouksia ja antavat ohjeita, jos siis joku uskoo siihen, että jotain negatiivista pölähti ilmaan. Osa ihmisistä ei lähde uskomaan kiroukseen ja siten sen vaikutus kumoutuu paremmin. Jotkut poistavat itse negatiivista energiaa ympäristöstään.
Noituudesta en tiedä, mutta tässä elämässäni olen vihannut (syystä) tasan kahta ihmistä niin paljon, että olen pitkään ja hartaasti toivonut näille suurta kärsimystä ja pitkittynyttä kuolemaa. Toinen kuoli yllättäen ja toinenkin on kuulema jo toinen jalka haudassa. Ja molemmat olivat/ovat siis ihan nuoria ihmisiä. Ehkäpä en uskalla enää kohdistaa vihaani kehenkään samalla laajuudella...
Se mitä lähettää itsestään palaa takaisin antajalleen. Minkä teet toiselle teet itsellesi. Jokainen asioista oikeasti perillä oleva tietää tämän. Kirous taas toimii ainoastaan jos vastaanottaja uskoo siihen itse.
Vierailija kirjoitti:
Noituudesta en tiedä, mutta tässä elämässäni olen vihannut (syystä) tasan kahta ihmistä niin paljon, että olen pitkään ja hartaasti toivonut näille suurta kärsimystä ja pitkittynyttä kuolemaa. Toinen kuoli yllättäen ja toinenkin on kuulema jo toinen jalka haudassa. Ja molemmat olivat/ovat siis ihan nuoria ihmisiä. Ehkäpä en uskalla enää kohdistaa vihaani kehenkään samalla laajuudella...
Minä en ole vihannut ketään, mutta lapsena olin kateellinen eräälle henkilölle hänen kauneudestaan ja hän kuoli 3-kymppisenä, toiselle olin kateellinen hänen rikkaudestaan ja myös hän kuoli alle 4-kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä lähettää itsestään palaa takaisin antajalleen. Minkä teet toiselle teet itsellesi. Jokainen asioista oikeasti perillä oleva tietää tämän. Kirous taas toimii ainoastaan jos vastaanottaja uskoo siihen itse.
Se on kokonaisuus. Kiroamiseen on oltava varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kokonaisuus. Kiroamiseen on oltava varaa.
Sielunsuunnitelmat vaikuttaa mitä koetaan tällä tasolla.
Mulle riittää, että yksi psykopaatti tuhoaa itseään koko ajan huonoilla elintavoilla 😁. Eiköhän haudalla päästä käymään ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa tapauksessa taidat itse juoda omasta myrkkipikaristasi.
Olipas tyylikkäästi sanottu.
Ei mitään, koska noituutta ei ole olemassa