Kuinka lähestyä +40v naista
Itse siis reilu 30v mies. Eilen tapasin töissä todella kauniin nelikymppisen naisen ja tuntui heti että nyt on sähköä ilmassa. Tiedän että hän on sinkku tai on vuosi sitten eronnut. Oon niin täpinöissäni siitä naisesta että tekis mieli lähteä näin juhannuksenakin sinne töihin. Olen siis rak.mies ja hän on asiakkaani tytär. Antakaa pliis vinkkiä mitä tuollainen aikuinen sinkku nainen kaipaa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
aikuisen vanhemman naisen iskeminenhän on aivan eri homma kuin nuoren alle 30 vuotiaan. Usein olen paininut tämän saman asian kanssa vanhempia naisia lähestyessä ravintolassa
mies30
Ja aina samalla tuloksella. Eli taas ilman
Ihan samalla tavalla kuin muutenkin lähestyisit. Jos ei toimi, niin ei toimi. En ole ikinä itse ollut itseäni nuoremman naisen kanssa, koska henkisesti he tuntuvat olevan bimboja. nyt ikäeroa 15v.
Helppoa.
Katso hetken liikennevaloissa silmiin ja..
..ala kävelemään, vastakkaiseen suuntaan.
Toimii hyvin.
(ja voit illalla paikallisessa pubissa alkaa kohdata niitä, oikean ikäisiä! sinkkunaisia, itsellesi).
Eikä mitään: eronneita yh-tapauksia.. harmia vain!
Harmi että hän on just yli 40 v. Mulla olis ollu loistavat vinkit naisen iskentään, mut ne loppuu tohon 38-39 vuoden tienoille. Sit en kyllä yhtään, siis en YYHTÄÄN osaa sanoa mitä pitäs tehdä. Ja aina kun vuosia tuöee ton päälle miutama lisää niin vielä vaikeemmaks menee.
Muistan yhden kaverin pohjanmaalta joka 33 vuotiaana ( tai muutaman kuukauden sen päälle) iski itselleen 51 vuotiaan ikisinkun. Muistaakseni ratkaisevana juttuna oli curry-rakuunaliemessä haudutun kalkkunan nahkan käyttäminen naisen jalkaterien valelussa ennen kolme tuntia kestävää hierontaa. Musiikin piti olla just oikeeta ja sään puolipilvinen. Ei missään tapauksessa liian lämmin.
Noin esimerkkinä tän kerroin.
Wanha kunnon: "Mennäänx panee?" toimii yli nelikymppisille yhtä hyvin kuin nuoremmillekin.
Vierailija kirjoitti:
Pimeässä, hiljaa hiipien.
Ai juhannuksena??? Onko herralle kukaan kertonut, että juhannus on yöttömän yön aikaa
Pitkällä tikulla tarjoaa suklaata,vahna ja löysöä saa theti
Nussitaanko?? Siitä se yleensä lähtee, jos ei enempää halua!
normaalisti etenee näin:
munakunnollapystyssä + paskattaiainakinhuonotläpät = menestys!
(taattupiukanpiirakanpaukutus eessä..;) aina!
kokeile normaalisti. älä ole ja käyttäydy kuin pelle..
Vierailija kirjoitti:
Wanha kunnon: "Mennäänx panee?" toimii yli nelikymppisille yhtä hyvin kuin nuoremmillekin.
Väärin!
Kun se lause, oikeasti muuluu näin:
'..heibeibi, Pannaaks menee..' (huom! se, pieni mutta merkittävä ero: naisenriiaamisessa). Taitolaji..
Siis asuuko nelikymppinen nainen vanhemmillaan?
aikuisen vanhemman naisen iskeminenhän on aivan eri homma kuin nuoren alle 30 vuotiaan. Usein olen paininut tämän saman asian kanssa vanhempia naisia lähestyessä ravintolassa
mies30