Te ootte hauskoja. Emma Maria on mielestänne liian
yleinen mutta kun joku ehdotti Jasmi Maariaa haukuitte sen lyttyyn. Ei ainakaan ollut yleinen. Voi äittiparkoja, on nimen valinta vaikeaa :)
Kommentit (5)
Itse antaisin noista Emma Marian. Täällä on ihan turha kysellä mielipiteitä nimistä, sillä kaikki ehdotukset haukutaan. En muutenkaan tajua miksi pitää kysellä, sillä jokainen kuitenkin antaa lapselleen omasta mielestään kauneimman nimen, eikä valinnan pitäisi kutittaa kenenkään muun persettä sitten helskutin vertaa.
- ma Ma- alku& loppu puuroutuu keskenään. Nimi on täysin persoonaton, kasvoton nimi. Juu, ja meidän tuttavaperheestäkin löytyy Emma Maria.
Tuo nimi on vähän kuten -70- luvun Niinat, Tiinat, Miiat ja Piiat.
Minä sanoin että Emma on yleinen. Jasmiin en kommentoinut. Jos olisin kommentoinut, olisin sanonut että ihan ok.
Ei se mua haittaa. Minkäs teet kun en kertaaikkiaan halua tytölle muotinimeä, ei siksi että olisivat rumia vaan siksi että olen kyllästynyt niihin kun olen päiväkodissa töissä.
Mutta Emma Maria on liian kulunut, yleinen massanimi. Jossa ei ole mitään persoonallista. Sama kuin toistasi haukionkalahaukionkalahaukionkala. Mun mielestä nimessä pitää olla jotain ytyä.
Jasmi Maaria ei sitten taas oikeen kokonaisuutena toimi. Jasmi on ihan hyvä nimi, josta tykkään :) Maaria siinä mielessä hyvä, ettei se ole sama kuin tämä massanimi Maria, joten pointsit siitäkin :) Mutta kokonaisuutena nimi töksähtää, siitä puuttuu jotain. Nimi olisi hyvä josse olisi Jasmi **** Maaria, eli siihen väliin joku näpsäkkä lyhyt nimi.