Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kesällä tekee mieli kuolla ja olen itsetuhoinen kesäisin, etenkin aurinkoisina päivinä

Vierailija
24.06.2022 |

Rakastan syksyä. Lasken päiviä että kesä olisi jo ohitse

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo muuttaa aivokemioita, muistaakseni lisäämällä serotoniinin tuotantoa tms. Joillekin se aiheuttaa hyvän olon ja joillekin käy päinvastoin. Yritä siis ajatella, että aivokemiasi ovat vain sekaisin tällä hetkellä, joten mitään syytä itsen satuttamiseen ei ole. Jos sitä nyt ees mietitkään. Tee joka päivä jotain mikä lisää mielihyvää! Terveellä tavalla siis, ei päihteitä tai muuta addiktiivista. :)

Vierailija
2/5 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää yksin.

Kriisipuhelin päivystää:

suomeksi 09 2525 0111 auki vuoden jokainen päivä ja yö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa kesässä se, kun tuntuu että pitäisi Koko ajan olla tekemässä jotain hauskaa ja suurella porukalla. Yksinäiselle ihmiselle kesä voi olla tuskallista aikaa ja yksinäisyys korostuu kesäisin. Tsemppiä

Vierailija
4/5 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ahdistaa kesässä se, kun tuntuu että pitäisi Koko ajan olla tekemässä jotain hauskaa ja suurella porukalla. Yksinäiselle ihmiselle kesä voi olla tuskallista aikaa ja yksinäisyys korostuu kesäisin. Tsemppiä

Olen melkein onnellisimmillani ollessani töissä, jossa on muitakin ihmisiä. Viikonloput ja kesäloman lähestyminen masentaa, kun ei ole ikinä mitään suunnitelmia eikä kaveriporukkaa, jonka kanssa viettää aikaa. Noh, työnantaja varmaan ainakin tykkää.

Vierailija
5/5 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin silloin kun vielä häpesin kehoani ja itseäni muutenkin ja olin siksi myös hirveän yksinäinen. Olisi halunnut nauttia siitä säästä, mutta ei pystynyt ja se lisäsi tuskaa entisestään. Tuntui että koko muu maailma pitää nyt hauskaa ja minä en koskaan voi päästä mistään sellaisesta osalliseksi. Ihan h*lvettiähän se oli.

Jos ap tai joku muu kokee nyt samoin: VOIMIA. Selviytyminen todella vakavistakin mt-ongelmista ja traumoista on mahdollista. Niin kauan kuin on elämää on toivoa, niin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi