Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri että mun mies on hirvee manipuloimaan ja kääntämään mustan valkoiseksi.

Vierailija
23.06.2022 |

Suhde huononee vuodi vuodelta ja en näe enää oikeastaan mitään mahdollisuuksia hyvälle parisuhteelle- ero edessä kunhan saan asioita vähän järjestymään. Tänään taas tuli mulle selvästi esille se miksi en arvosta miestäni enkä häntä enää rakasta. Olen toivonut tipattoman juhannuksen, sillä juhlimaan on tulossa myös veljeni joka on alkoholisti. Hänen elämänsä on aiheuttanut minulle paljon traumoja mm siksi että hän on juomisensa takia ollet psykoosissa, ajellut autolla jne. Ilmoitin etukäteen että osallistun mikäli voimme viettää juhannuksen ilman alkoholia, sillä en muuten voi osallistua ja jään pois ihan hyvillä mielin. Tähän toiveeseen vastattiin myönteisesti. Ja kun rupesin pakkaamaan mieheni rupesi vihjailemaan erityäin ikävällä tyylillä että mistäs sitä alkoholitonta kuohuvaa nyt sitten ruvetaan etsimään jne. Mulla meni hermo. Mies selitteli että ymmärtää minua hyvin ja ottaa mielellään veljeni kohtaloa huomioon jne. Ja kysymys olikin tarkoitettu selvittämään mitä kukakin on tuomassa jne. Tämä sama piirre on erottanut mun miehestä vuosien mittaan. Hän ei ota mitään vastuuta sanomisistaan, tunteistaan tai asenteistaan, jotka kuitenkin paistaa kilometrin päähän. Pitää vaan päästä pilaamaan mun tunnelma ja osoittaa aina toi pikkumaisuus. Sitten selityksissä onkin se kaikkia huomioiva kiva jätkä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ja veljeni on myös tulossa lapsensa kanssa. Minä en halua mitään riskiä siitä että jotain ikävää tapahtuu. Ap

Vierailija
2/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on veljes ongelma eikä kenenkään muun

Vierailija
4/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että veljesi pystyy olemaan juhannuksen ilman alkoholia?

Vierailija
5/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

manipuloiminen tarkottaa kyllä jotain muuta. mutta vittuako siinä jos ei maistu niin ei maistu

Vierailija
6/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljes manipuloi muut oleen juomatta, aika itsekästä

Vierailija
7/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö siitä veljen lapsesta ilmottaa johonkin jos et usko että pystyy hoitaan lapsensa? heitteillejätöksi tota kutsutaan

Vierailija
8/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Miehesi ehdotti ALKOHOLITONTA kuohuvaa ALKOHOLITTOMAAN juhannukseen? Mikä ongelma siinä on?

Vierailija
9/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis mies on manipuloinut?

Mietti mistä löytyisi alkoholitonta kuoharia?

Vierailija
10/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloituksesta ei saa mitään käsitystä tilanteesta. 

Vierailija
11/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi ei ole äitinsä kanssa. Miksi viettää juhlapäiviä veljen kanssa, eikä toisella kertaa. Onko miehellä ikävä sävy puheessa, koska joku muukin voisi kysyä saman kysymyksen vahingossa. Mutta kemia ei taida kuitenkaan parisuhteessa kohdata, mutta miksi on silti edelleen yhdessä eikä kerro toiselle erosta. Pitääkö toisen seurassa olla vaikka tietää eroavansa.

Vierailija
12/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei paitsi sekaisin on huusholli. Tunnen senverran alkiksia, että on pakko saada se pullo eli turha kuvitella alkoholitonta juhannusta - anteeksi vain.

nimimerkki : juhannukset ilman alkoholia iankaiken - 1 pullo likööriä vuodessa.

Vierailija
13/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistan tämän täydellisesti.

Heitetään naljailevaa piikkiä, ja jos siihen tartut ja kyseenalaistat, hän vetäytyy jonkun "no se oli vitsi" - tyyppisen replan taakse ja esiintyy kuin ei olisi piikkiä heittänytkään.

Lopputulos on se että sinulla on paha mieli ja hän nostelee kulmakarvojaan viattoman oloisena. Lisäksi sinä tunnet syyllisyyttä siitä että "taas pilasit mukavan illan kiukuttelullasi". Tietenkään hän ei auta sinua tässä kohtaa asiasta eteenpäin (esim. vaikkapa pyytämällä anteeksi väärinkäsitystä ja lohduttamalla) vaan uhriutumalla ruokkii huonoa omaatuntoasi vielä lisää.

Vuosia tätä katselin itsekin ennen kuin tajusin kuvion.

Vierailija
14/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan!! Tämä on just se kuvio Ap

Vierailija
15/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnistan tämän täydellisesti.

Heitetään naljailevaa piikkiä, ja jos siihen tartut ja kyseenalaistat, hän vetäytyy jonkun "no se oli vitsi" - tyyppisen replan taakse ja esiintyy kuin ei olisi piikkiä heittänytkään.

Lopputulos on se että sinulla on paha mieli ja hän nostelee kulmakarvojaan viattoman oloisena. Lisäksi sinä tunnet syyllisyyttä siitä että "taas pilasit mukavan illan kiukuttelullasi". Tietenkään hän ei auta sinua tässä kohtaa asiasta eteenpäin (esim. vaikkapa pyytämällä anteeksi väärinkäsitystä ja lohduttamalla) vaan uhriutumalla ruokkii huonoa omaatuntoasi vielä lisää.

Vuosia tätä katselin itsekin ennen kuin tajusin kuvion.

Juu. Eipä niihin kannata tarttua vaan sanoa että limppari on ihan hyvä.

Tällainen kommunikointi on oikeastaan vinoutunutta epäkommunikointia. Tiedät että toinen ärsyttää tahallaan, niinpä torppaat sen olemalla ärsyyntymättä. Oikeat tunteet täytyy tukahduttaa ja aidosta vuorovaikutuksesta ei voi puhuakaan.

Vierailija
16/16 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei paitsi sekaisin on huusholli. Tunnen senverran alkiksia, että on pakko saada se pullo eli turha kuvitella alkoholitonta juhannusta - anteeksi vain.

nimimerkki : juhannukset ilman alkoholia iankaiken - 1 pullo likööriä vuodessa.

Jotain on varmaan sekaisin, mutta ei tuosta kyllä selkoa saanut. Mielikuvitella voi vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi