Oletteko juhlistaneet kuukautisten alkamista tyttärienne kanssa jotenkin?
Haluaisin jotenkin juhlia niitä ja osoittaa että naiseus on hieno asia.
Kommentit (59)
Täytekakulla, jossa reilusti mansikkahilloa.
Me jaettiin juhlakutsut naapureillekin ja syötiin verilettuja. Kivaa oli kaikilla.
No, ei todellakaan. Meillä ei korosteta sukupuolta vaan sitä, että olemme vain ihmisiä jotka nyt vaan sattuvat olemaan sukupuoleltaan joko miehiä tai naisia.
Miksi ette tee numeroa? Sehän on hieno asia että keho toimii.
Täällä nyt porukka heittää läppää, mutta mä ainakin aion juhlia aikanaan tyttäreni kanssa. Jos häntä ei juhlituta, ostan sitten vaan vaikka palan kakkua hänelle kahvilasta ja onnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Buranalla ja lämminvesipullolla. Korttiin marttojen ohjeet kuinka veri lähtee vaatteista.
Juuri näin, mitä se kellekkään kuuluu, jos oot tosissaan, olet noloin äiti koko maailmassa.
Heidät mahdollistaneet istukat ruokapöytään.
Hänhän on nyt mahdollinen synnyttäjä, ei nainen.
t. synnyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt porukka heittää läppää, mutta mä ainakin aion juhlia aikanaan tyttäreni kanssa. Jos häntä ei juhlituta, ostan sitten vaan vaikka palan kakkua hänelle kahvilasta ja onnittelen.
Onnittelet mistä?
Ei ole vielä alkaneet, mutta olen ajatellut, että mennään tekemään jotain tyttöjen juttuja kahdestaan, syömään, shoppailemaan, manikyyri/jalkahoitola tai vastaavaa. Ajattelen myös, että hieno asia ja ylpeä saa olla naiseudesta
Ei oo tapana Suomessa. Ei meillä kyllä ole tyttöjäkään.
Ei ole kyllä tullut mieleen. Ei ole aiemminkaan juhlittu elimistön toimintaan liittyviä juttuja.
Kuka tuollaisia juhlii?Kymmenien vuosien riesaa.
Vierailija kirjoitti:
Me jaettiin juhlakutsut naapureillekin ja syötiin verilettuja. Kivaa oli kaikilla.
Puolukkahillolla?
Buranalla ja lämminvesipullolla. Korttiin marttojen ohjeet kuinka veri lähtee vaatteista.