Mies ei ole yhtään mun tyyliseni! Ja nyt olen jämähtänyt tähän suhteeseen.
Mies ei siis yhtään vastaa ihannettani, ei ulkonäöllisesti eikä ''sisällöllisesti''. Hän on lyhyt ja hintelä, tavallisen näköinen, tyylitaju ja käsitykset ''hienoista'' vaatteista ihan erilaiset kuin minulla, hän on uskovainen ja hieman rasisti, aika ennakkoluuloinen ja konservatiivinen, juo reippaasti ja polttaa pilveä silloin tällöin, on materialistinen, ei pidä museoista... Ei ole taloudellinen. Äh, miksi mä olen vielä tässä?
Kommentit (3)
Ei minuakaan kuvauksesi perusteella tuo mies kiinnostaisi, mutta kai hänessä jotain hyvääkin on kun olet hänet aikanaan huolinut.
Mä totesin joskus aikoinaan että ne miehet jotka oli "mun tyyliäni" oli sitten kumminkin ihan vääriä mulle, niistä jutuista ei koskaan tullut mitään.
Mä tykkäsin siitä sinnikkyydestä ja otin sen kai merkkinä tosirakkaudesta, tai jotain... Aiemmin kun olin vielä rakastunut mieheen, ei tällaiset pikkujutut mitä ekassa viestissä mainitsin, häirinneet tai tulleet huomioiduiksi.
AP
Aika liberaali uskovainen minun mielestäni on. Mutta en kyllä tuollaisen kanssa lähtisi perhettä perustamaan.