Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä kova hinta kirppispöydälle, ensin 25e pöytäpaikasta ja sitten vielä 10% tuotosta

Vierailija
19.08.2008 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei merkitöntä, ainakaan aikuisten vaatetta, lisäksi postimaksut ovat usein suuret, esim painavampi villapaita 7,90 € niin ei siihen voi juuri mitään hinnaksi laittaa

Vierailija
2/20 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menee kaupaks. tai mulla ainakin..

kattoo vähän et paketissa on samankokoista vaatetta, ja just se hinta ei saa olla hirvee.. mä oon laittanut jotain 50 senttiä vaate, joka on jo tosi hyvin käytetystä lasten vaatteesta. yksitellen myyn sitten merkkituotteet, tai muuten sellaiset joista haluan saada enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä hemmetistä ne muka tietää, paljonko kukin tienaa pöydässään? Voit tienata 300 euroa ja sanoa myyneesi 50 eurolla; "ei oikein kauppa käynyt". Eihän siellä summia mihinkään kassaan lyödä.

Ikinä en ole kuullut, että tuotosta pitäisi jotain maksaa!

Vierailija
4/20 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enikinä maksaisi tuollaisia provikoita kirppispöydän tuotosta. Just viikko sitten mulla oli pöytä kirppiksella ja viikkovuokra 28€. Sen vielä just maksaa. Yhteensä sain 220€ ja sain tosi paljon lasten vanhoja vaatteita myytyä. Nyt on ilokseni kaapit vähän tyhjempiä ja sain vähän irtorahaa. Täytyy laittaa keväällä taas uusi pöytä.

Vierailija
5/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon takia en enää mene kirppikselle- jo pöytä maksaa liikaa ja lastenlikalle palkka päälle

Vierailija
6/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä hemmetistä ne muka tietää, paljonko kukin tienaa pöydässään? Voit tienata 300 euroa ja sanoa myyneesi 50 eurolla; "ei oikein kauppa käynyt". Eihän siellä summia mihinkään kassaan lyödä.

Vierailija
7/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs ne summat lyödään, jos ei kassaan? Mä luulin, että kaikki kirppikset ottaa nykyään provikat. Itse en siksi enää pöytää otakaan.

Vierailija
8/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pöytähinta vielä menee, vaikka kallis onkin (täällä 30€), mutta vielä provikat päälle. Törkeetä. Ihan periaatteesta veisin kamani UFFille tms tai kiertelisin itse ilmaisia kirpparitapahtumia, vaikka se tietysti onkin vaivalloisempaa..

Vierailija
9/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis ilmeisesti tarkoitettiin pöydän viikkovuokraa, eikä sitä että itse seisot pöytäsi takana myymässä.

Vierailija
10/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä houkuta myymään tavaraa, kun on tapana laittaa halvat hinnat, että pääsee tavarasta eroon.. pahimmassa tapauksessa sulle jää tavaraa ja voittoa et saa yhtään. Olenkin sitten vienyt ihgan suosiolla kierrätykseen ja punaiselle ristille. Menevät tarpeeseen =)

Vierailija
11/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli pöytä keväällä keravan silloisella femmatorilla(nythän se on muutanut) Niin sain viikossa 240e. 36e/viikkovuokra. Sieltä ei ainakaan mennyt mihinkään ylimääräistä.

Vierailija
12/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksellä seistään itse myymässä, noissa ip-kirppiksissä ei ole myyjiä paikalla ja ostokset maksetaan yhteiseen kassaan (eritellään hintalapun tieojen perusteella).

Vierailija
13/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö siitäki kuitenki se 10 % ja jää sitten miinuksille vaikka muuten jäis plusmiinusnolla? Sehän on vähän niinkuin pitäis maksaa veroa veroista.

Vierailija
14/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En veisi. Ihan törkeää rahastusta. Myyn kaiken muutenkin Huuto.netissä. Saan moninkertaiset hinnat kirppishintoihin verrattuna..

Kirpparimyynti ei enää kannata: myyjä joutuu maksamaan pöytävuokrat + mahdolliset varastetut tavarat omasta pussistaan.

Vierailija
15/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä saa vielä monin verroin paremman hinnan kuin perinteisellä kirparilla.

En ikinä veisi tavaroitani tavalliselle kirpparille!

Vierailija
16/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä saa vielä monin verroin paremman hinnan kuin perinteisellä kirparilla.

En ikinä veisi tavaroitani tavalliselle kirpparille!

Aina kun olen sinne katsellut, siellä on kamalasti tavaraa, mutta useimmissa ei ole yhtään huutoa:-/

Meilläpäin ip-kirppiksen vuokra on 34€/6pvä...

Vierailija
17/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen sinne katsellut, siellä on kamalasti tavaraa, mutta useimmissa ei ole yhtään huutoa:-/

Meilläpäin ip-kirppiksen vuokra on 34€/6pvä...

Just katsoin kirjanpidostani, että olen myynyt meidän perheen vanhoja vaatteita, astioita ja muita rojuja yli 1000 eurolla Huuto.netissä. Muistaa vaan laittaa järkevät hinnat eli esim. kahden lapsen käyttämä Legon college-paita ei mene kaupaksi 10 eurolla vaan 5 eurolla (jos ei siis ole ihan riekaleina).

Vierailija
19/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa naurattanut, kun keväällä oli pöytä. Silti ajattelin ottaa pöydän taas syksyllä viikoksi, että saan rojuja pois. Hampaita kiristellen maksan pöydän. Huutis on siitä huono, että ei siellä tosiaankaan mene kaikki kaupaksi. Olen tehnyt hyviä kauppoja myyjänä siellä, mutta joistain ei (oikeasti) kohtuuhinnoilla ole tullut yhtään huutoa. Jokaista pikkutavaraa en muutenkaan viitsi alkaa kuvata ja sopia hakemisia/viedä postiin yms. Kirppikselle on helpompi viedä kaikki kerrallaan (vaikka toki siitäkin on iso vaiva kaikkine hommineen).

Vierailija
20/20 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 10% on jo satasestakin 10euroa.

Omistaja sanoi lohdullisesti, että eivät he yli 300 euron tuotosta otan kuin sen köntän 30e...

Harmi, kirppis on tosi kiva, mutta eipä taida uuden hinnoittelun jälkeen paljon myyjiä näkyä.