Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehen kaveri on meillä ja kokoajan kritisoi minua ja miestäni

Vierailija
20.06.2022 |

Ollaan kaikki opiskelijoita ja hän on meillä parikuukautta alivuokralaisena koska hänellä on kesällä töitä kaupungissa missä asumme mieheni kanssa.

Mutta nyt kun hän on asettunut taloksi tuntuu että hän kokoajan kritisoi miestäni ja minua..

Esim olen normaali painon ja alipainon rajoissa, mutta syön paljon, koska muuten menen luurangoksi. (Koko sukuni on samanlaisia luonnostaan laihoja kuten minä. Mutta miehen kaveri ei tunne minua kunnolla ja on lääkäri opiskelija, joten kai ajattelee yli loogisesti ihmiskehosta ja että kaikkiin ihmisiin ruoka vaikuttaa samalla tavalla?) Mutta hän kokoajan arvostelee sitä että syön paljon, ja mahtailee sillä että hän syö vain 4 leipää päivässä ja työruokailussa. Tuntuu pahalta, kun on alkanut ahdistaa hakea ruoka keittiöstä kun toinen tuomitsee, mutta tiedän että minun on pakko syödä koska muuten laihdun liikaa.

Lisäksi hän jotenkin liittää sen että minä syön paljon mieheeni, joka taas pärjää vähällä ruualla. Mieheni on vähän chubby, mutta käy monta kertaa viikossa salilla. Ja lisäksi yrittää laihduttaa ja syödä mahdollisimman vähän ja terveellisesti. Mutta koska minä syön paljon, miehen kaveri yhdistää sen jotenkin mieheeni ja väittää että hänkin syö paljon, vaikka hän ei syö. Ja kritisoi kokoajan miestäni että hänen pitää laihduttaa, vaikka hän yrittää parhaansa. Kaveri ei jotenkin ymmärrä että olemme kaksi eri ihmistä, joilla on erilainen keho tyyppi ja siksi eri ruuan tarpeet. Minä olen luonnostaan laiha ja tarvitsen paljon ruokaa. Kun taas mieheni lihoo herkästi vaikka treenaakin ja tarvitsee vähän ruokaa.

Ja lisäksi hän oli kipeänä yhtenä päivänä, joten mieheni sanoi että kaivele vaan lääkekaapistamme lääkkeitä itsellesi. Lääkekaapissa oli myös ovulaatiotestejäni, jotka ostin etukäteen kun syksyllä alamme yrittämään tehdä vauvaa. Mutta sitten tämä kaveri kai luuli että yritämme jo vauvaa, mutta emme onnistu tai jotain(?)(Tuntuu että hän kokoajan olettaa ihmeellisiä asioita)
Koska samana iltana hän sitten selitti miehelleni jostain ihmeen sperman laadusta ja että mieheni pitää laihduttaa että hän saa parempi laatuista spermaa.

Sitten hän myös kritisoi miestäni laiskaksi, koska hän ei kokoajan opiskele niinkuin kaveri. Mutta nyt on kesä, ja meillä on vaan yksi kesäkurssi. Ja emme jaksa liikaa uuvuttaa itseämme nyt kesällä, kun olemme myös korkeakoulussa ja yleensä sieltä tulee enemmän töitä kun vuorokaudessa on aikaa.

Lisäksi hän kritisoi minua että olen liian introvertti kun tykkään kotona olla paljon omissa oloissani, koska olen introvertti... Ja kai luuli että en osaa olla muuta kuin introvertti? Mutta oikeasti osaan olla sosiaalinen ja esittää extroverttiä jos haluan, mutta en kotona jaksa.... Väsyttää ja ärsyttää tuo poikaystävä n kaveri, kun haluisin olla vaan rauhassa kotona, eikä että hän jokapäivä kritisoi/yrittää neuvoa jostain tietämättä taustoja kun hän vaan olettaa asioita.....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy nyt sanoa hänelle suoraan, että nyt täytyy mielipiteiden tulon loppua. Että hän on teillä alivuokralaisena, ei minään henkilökohtaisena elämäntaidon valmentajana. Te elätte omaa elämäänne, ja hänen pitää vain yrittää elää omaansa ilman, että neuvoo teitä koko ajan.

Vierailija
2/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä tyyppi.... onko autisti tai vastaava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle, tarvittaessa molemmat

Vierailija
4/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille suoraan että ei kuulu vittuakaan sulle kuinka paljon syömme tai miten teemme muita asioita.

Vierailija
5/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on ainakin joku henkinen syömishäiriö. lisäksi se on ärsyttävä erityisherkkä kaikestaloukkaantuva introvertti

Vierailija
6/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että joku päivä hänkin tulee oppimaan sen, ettei kannata puuttua muiden elämään

Vierailija
7/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele innostuneena hänen neuvonsa ja sen jälkeen pudistelet ne toisesta korvasta pihalle.

Vierailija
8/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lla on ainakin joku henkinen syömishäiriö. lisäksi se on ärsyttävä erityisherkkä kaikestaloukkaantuva introvertti

T. Ap:n miehen kaveri

Vierailija
9/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että siitä tulee surkea lääkäri, jos se ei ymmärrä, että ihmiset kuluttavat eri tavalla. Esim. just sun kaltaiset ihmiset, joilla ravinto kulkee läpi nopeasti se yleensä tarkoittaa, ettei ravintoaineet imeydy yhtä tehokkaasti kuin niillä, joilla hitaampi suoli, jonka vuoksi on vsun on vähän pakkokin syödä enemmän, että saat tarpeeksi ravintoaineita.

Vierailija
10/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
11/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että siitä tulee surkea lääkäri, jos se ei ymmärrä, että ihmiset kuluttavat eri tavalla. Esim. just sun kaltaiset ihmiset, joilla ravinto kulkee läpi nopeasti se yleensä tarkoittaa, ettei ravintoaineet imeydy yhtä tehokkaasti kuin niillä, joilla hitaampi suoli, jonka vuoksi on vsun on vähän pakkokin syödä enemmän, että saat tarpeeksi ravintoaineita.

Kuulostaa lähinnä nuorelta ja yli-innokkaalta, mutta luultavasti pitää ollakin jos lääkäriksi haluaa.

Tuli muuten vähän Pippa Laukka mieleen

Vierailija
12/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta niin aivan sairaan rajaton ja törkeä tyyppi. En kuuntelisi sekuntiakaan moista omassa kodissani.

Vierailija
13/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukaa rauhallisesti alas kaverin kanssa ja selittäkää, ettei hän voi jatkuvasti kommentoida syömisiänne ja tekemisiänne. Sanokaa vaikka vielä, että sen pitää muuttua tai hän joutuu hankkimaan uuden asunnon kesäksi. Ja sitten pidätte kiinni tästä. En kyllä ite olisi ikinä edes ottanut ketään asumaan meille, mutta rajat pitää teidän nyt laittaa.

Vierailija
14/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se tyyppi ulos sieltä, se on sinun kotisi. Jos miesystäväsi vastustaa tuota, niin he voivat mennä yhdessä vaikka hotelliin. Olen myös introvertti ja en jaksaisi katsella vierasta ihmistä ja vieläpä kuunnella suoranaista vi**uilua kotonani, vaan jossain vaiheessa ns. räjähtäisin ja ajaisin sen häiriötekijän pois sieltä. Keinoja siihen kyllä löytyy.

Vierailija
15/16 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole, niin kohta on. Tuollainen jatkuva arvostelu ja kyttääminen on täysin asiatonta kiusaamista. Ruokarauha kaikille!

Vierailija
16/16 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesta päätellen ainakin ala on hyvin valittu xD On taas tulossa lääkäri joka tietää kaikesta kaiken eikä kuuntele ihmistä.

Itse en kotonani tuollasta kuuntele. En edes puolisolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä