Liian introvertti? Kaverit miehineen mökillä kylässä
Meillä kävi mun kaksi kaveria ja niiden miehet kylässä ihan päiväreissulla, syötiin, saunottiin jne. Mutta saunan jälkeen olin jo aivan loppu ja odotin millon lähtevät. Yleensä ollaan miehen kanssa kaksistaan ja olen jopa harmitellut sitä kun ei ole kaveriporukkaa tai yhteisiä mökkireissuja, no nyt tulin siihen tulokseen etten todellakaan jaksaisi yövieraita tai itse olla yötä jossakin. Olen jotenkin aivan erakoitunut näköjään, kyllä nuorempana (n20v) mökkeilin kavereiden kanssa jne. Mutta nyt kolmekymppisenä näköjään tarvitsen omaa rauhaa ihan hirveästi. Naisten kanssa saunoessa tuli jopa ulkopuolinen olo ja tuntui ettei minulla ole mitään sanottavaa heidän juttuihin tai ettei minun jutut kiinnosta heitä. Jotenkin surullista huomata tällaisia tunteita itsessäni.
Kommentit (4)
Saat olla sellainen kuin olet. Minäkään en enää jaksa, nuorempana kyllä. Tuntuu että puhuttava loppuu jo parin tunnin jälkeen, vaikka näkisi pitkästä aikaa kavereita. Sitten vaan kaipaa hiljaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan samanlainen.
Olishan se kiva olla sosiaalisempi.
Niin olis, tosiaan jos saisi jonkin ominaisuuden valita itselleen niin valitsisin sosiaalisuuden, elämä olisi niin paljon helpompaa kaikin puolin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saat olla sellainen kuin olet. Minäkään en enää jaksa, nuorempana kyllä. Tuntuu että puhuttava loppuu jo parin tunnin jälkeen, vaikka näkisi pitkästä aikaa kavereita. Sitten vaan kaipaa hiljaisuutta.
Joo! Tuolta just tuntui että sen pari tuntia riitti juttua ihan miettimättä ja sit mieleni kääntyi siihen seuraavan puheenaiheen miettimiseen, se jos mikä väsyttää! Ap
Mä oon ihan samanlainen.
Olishan se kiva olla sosiaalisempi.