Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella väsyttävää kokoajan todistella omaa ammattitaitoa töissä!

Vierailija
19.06.2022 |

Todella stressaavaa, kun työkaverit vähättelevät eivätkä luota. Olen työskennellyt alallani monia vuosia, puhutaan kymmenistä vuosista ja sijaistanut esimiestä tarvittaessa, silti työkaverit käyttäytyvät kuin olisin joku aloitteleva enkä tietäisi mistään mitään. Usein he itse saavat asiat solmuun ja sitten, ehkä, pyytävät apua minulta. En tarkoita nyt etteikö itsellänikin olisi uuden opettelua joissain muuttuvissa tilanteissa, mutta käytännön työ on kyllä hallussa. Samoin joistain asioista he jättävät minut ulkopuolelle, menevät toimistoon supisemaan asioista, jotka olisivat oleellisia myös minun työni kannalta. Jos kysyn niin vastaus on "ei mitään". Kuitenkin jälkikäteen ihmetellään, kun en ole jostain asiasta ollutkaan tietoinen. No enhän ole, jos ei kerrota, edes kysyttäessä!

Silkkaa kiusantekoa! Tervetuloa varhaiskasvatukseen työhön.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä aion viettää aikaa seurassa missä ei tarvitse kokoajan puolustella ja todistelle jotain. Niin energiatasokin palautuu ja stressi helpottaa. Ketä lienee seuraavaksi närkitte? Ei paljoa kiinnosta. Se on morjens!

-aloittaja-

Vierailija
2/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika vaihtaa työpaikkaa? Ei yhdessä oaikassa kannata yli kuutta vuotta olla hukkaamassa taitojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi väärässä työpaikassa

Vierailija
4/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä ollessa,ei tarvitse todistella mitään!

Vierailija
5/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökemiat ei nyt kohtaa.

Tai sitten on ikäero tmv mikä saa toiset käyttäytymään törpösti.

Vaihda paikkaa, ei tuollainen korjaannu. Vai meinasitko kärsiä eläkkeelle asti?

Vierailija
6/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne ja ihan hitsin ärsyttävää.

Valitettavasti tuo on yksi työpaikkakiusaamisen muoto.

Kohdellaan toista kun harjottelijaa vaikka tiedetään että on kokenut henkilö.

Se antaa heille itselle ylemmyyden tunnetta.

On myös mahdollista että ne jotka tekevät tuollaista ovat vaan yksinkertaisesti emotionaalisesti ymmärtämättömiä hölmöjä ja itse ammattitaidottomia, eivätkä vaan ymmärrä tekevänsä tuota vähättelyä ja kyseenalaistamista.

Itsellä ollut vuosien varrella niin kollega kuin esimieskin tällainen.

Vierailija
7/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisissa tapauksissa pitää avata suunsa ja sanoa mielipiteensä asiasta, muuten vaan pahenee homma. Vääntää asianosaisille rautalangasta miltä tuntuu. Ja jos se ei auta, niin sitten täytyy lähteä tai olla työpaikalla kuin robotti. Enpä toisaalta tiedä mitä hyötyä työnantajalle on näistä roboteista sitten

Vierailija
8/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne ja ihan hitsin ärsyttävää.

Valitettavasti tuo on yksi työpaikkakiusaamisen muoto.

Kohdellaan toista kun harjottelijaa vaikka tiedetään että on kokenut henkilö.

Se antaa heille itselle ylemmyyden tunnetta.

On myös mahdollista että ne jotka tekevät tuollaista ovat vaan yksinkertaisesti emotionaalisesti ymmärtämättömiä hölmöjä ja itse ammattitaidottomia, eivätkä vaan ymmärrä tekevänsä tuota vähättelyä ja kyseenalaistamista.

Itsellä ollut vuosien varrella niin kollega kuin esimieskin tällainen.

Kateus ja pelko, että toinen on osaavampi. Lapsellista käytöstä lapsien katsellessa oppia kuinka jätetään joku ulkopuolelle. Kohta kuitenkin vaativat lapsia ottavan kaikki mukaan ja toruvat kiusaamisesta. Että näin ! Poistun palstaltakin nyt kesän viettoon.

Vierailija
9/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Tein kerran hommia eräällä sosiaalialan työpaikalla missä kaikki muut naisia. Kyllä hämmensi miten siellä saattoi joku puhjeta itkeä pillittämään

Kun joku huomautti jostain suht mitättömästä asiasta että se pitää tehdä toisella tavalla. miesvoittoisella työpaikalla olisi tämä jolle huomautettiin vastannut tyynesti "oikei" tai "aha" ja jatkanut duunia..

Vierailija
10/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo otsikosta arvasin, missä olet töissä

t.toinen varhaiskasvattaja

Vierailija
11/11 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiset saavat asiansa itse solmuun, miksi vaikutat siltä, että olisit halunnut heidän pyytävän sinulta apua? Etkö itse voi kertoa heille tai pomolle, että muut ovat itse sotkeneet asiansa?

Samoin myöhemmin jos ihmettelevät sinun tietämättömyyttäsi, ihmettele takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä