Kaikissa mekoissa on vyö? Miksi?
Etsinnässä kiva kesämekko ILMAN VYÖTÄ. Mahdoton tehtävä.
Mulla pitkä selkä ja se vyö on AINA väärääs kohtaa. Varsinkin kun sitä vatsaa on niin se vyö tulee liian ylös jolloin valahtaa rintojen alle ja näytän kuin olisi viimeisilläni raskaana. Vatsa oikein korostuu.
Nähtävästi läskien pitää pysytellä kotona.
Kommentit (10)
Niissä on vyö siksi, että ne on helppo, halpa ja nopea kaavoittaa kun mekko ommellaan kahdesta väljästä kappaleesta jossa ei ole mitään istuvuutta, ja jää asiakkaan huoleksi kiristää vyötärö vyöllä esiin ja elää sitten sen pussittavan kankaan kanssa.
Mistä olet katsonut noita mekkoja? Mä olen löytänyt vaikka millä mitalla vyöttömiäkin mekkoja.
https://www.asos.com/search/?q=dresses
No eihän ole. Minulla on kaapillinen mekkoja, joista yhdessäkään ei ole vyötä. Ja lisää on kaupoissa.
Jätä vyö käyttämättä. Problem solved.
Siksi koska nykyään kaikkiin vaatteisiin pitää lisätä vyö, röyhelöitä, pitsejä, ihmeellisiä leikkauksia, palloja, nappeja, niittejä, paljetteja jne. Tavallisia vaatteita ei enää valmisteta.
En ole nähnyt yhtään mekkoa vyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska nykyään kaikkiin vaatteisiin pitää lisätä vyö, röyhelöitä, pitsejä, ihmeellisiä leikkauksia, palloja, nappeja, niittejä, paljetteja jne. Tavallisia vaatteita ei enää valmisteta.
Kyllä valmistetaan. Kannattaa käydä muualla kuin halparättikaupassa ostoksilla.
Näytäppä esimerkki kaupasta jossa myydään vaan vyöllisiä mekkoja. Mua kiinnostaisi löytää just sellanen mekko mutta en löydä.
Koska ne on viehättävän siveelliset naisen yllä.
Ilman vyötä kaikki mekot näyttävät yöpaidoilta koska hyvin harvoissa on vartaloa myötäilevä leikkaus.