Mätsäsin tinderissä ihastuksen kanssa mutta ghostasin sen
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Aina voit alkaa kirjoittaan uudestaan
Poistin mätsin
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti, hanki elämä...
Tiedän, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistin mätsin
Miksi
Sait mätsin juuri sen ihmisen kanssa, johon olet ihastunut. Ja sen jälkeen tuhoat koko homman ghostaamalla hänet.
Onnittelut, olet täysi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistin mätsin
Miksi
En tiedä, en kai halua että se tietää että tykkään siitä.
Juuri sinun kaltaistesi ääliöiden takia Tinder on niin epämiellyttävä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun kaltaistesi ääliöiden takia Tinder on niin epämiellyttävä paikka.
En usko että tää on yleisin syy ghostaamiseen mutta ok👍🏻
Sulla on varmaan jotain pahoja kiintymyssuhdetraumoja? Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistin mätsin
Miksi
En tiedä, en kai halua että se tietää että tykkään siitä.
Ei kai se, että lähetät viestin matchille kerro mitään tykkäämisestä.
Mulla vähän sama. En kyllä käytä tinderiä. Mutta en missään nimessä uskalla koskaan kellekään ihastukselle näyttää edes pientä kiinnostusta. Pakokauhu... Vaikeaa tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama. En kyllä käytä tinderiä. Mutta en missään nimessä uskalla koskaan kellekään ihastukselle näyttää edes pientä kiinnostusta. Pakokauhu... Vaikeaa tämä elämä.
Kohtalotoveri :(
Vierailija kirjoitti:
Ootte naiset helvetin outoja
Ei niin outoja kuin miehet
Sitten kun toinen osapuoli on tarpeeksi kiinnostunut, voi lähettää myöhemmin viestiä että "hei, mätsättiinkö me tinderissä?" Tai voit itse tehdä niin. "Hei, näin sut tinderissä mutta poistin vahingossa matchin."
Oletteko edes sometuttuja? Siitä voit aloittaa. Lähetä ystäväpyyntö ja varmista, että olet somessa tunnistettavalla kuvalla. Itsevarmuutta peliin, toinen on jo osoittanut kiinnostusta vaikka olisi ollut hetken mielijohde.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun toinen osapuoli on tarpeeksi kiinnostunut, voi lähettää myöhemmin viestiä että "hei, mätsättiinkö me tinderissä?" Tai voit itse tehdä niin. "Hei, näin sut tinderissä mutta poistin vahingossa matchin."
Oletteko edes sometuttuja? Siitä voit aloittaa. Lähetä ystäväpyyntö ja varmista, että olet somessa tunnistettavalla kuvalla. Itsevarmuutta peliin, toinen on jo osoittanut kiinnostusta vaikka olisi ollut hetken mielijohde.
Kiitti vinkeistä mutta kumpikaan ei taida olla somessa eikä tavata enää muutenkaan. Jos joskus törmätään niin lähden karkuun.